U Tzeerenovoj recenziji vidjeli smo kako je prošlogodišnji Need For Speed izgledao na početku, a sada prenosimo osvrt našeg suradnika na NFS nakon par mjeseci.
Ovih dana zaigrao sam najnoviji NFS naslov. Trenutno je na popustu na PlayStation Storeu, tako da sam kupio Deluxe Edition za 23 dolara što je odlična prilika. Deluxe Edition sadrži BMW M3 iz NFS Most Wanteda iz 2005. (fanovi NFS-a znat će o čemu je riječ). Uz taj auto, u igri dobijete popust od 10% na svu kupnju što inače nije standard obične verzije, a tu je još par vizualnih dodataka što se tiče naljepnica i boja za auto.
Aspekti gameplaya
Igru sam zaigrao s prijateljem koji ju je uzeo na dan izlaska. Tokom igre dotaknuli smo se gameplaya i krenuli u rasprave i analize.
Prvo čega smo se dotaknuli je umjetna inteligencija protivnika i tu smo našli prvu manu. Koliko god dobro vozili protivnik bi uvijek bio blizu nas makar mi imali Ferrari do 1000 KS, a on Mazdicu MX-5, kada smo vozili ultra loše umjetna inteligencija protivnika bi usporila i dala nam priliku da ga sustignemo. Zadnjim ažuriranjem igra je napredovala u tom aspektu i smanjeno je to očito AI “glupiranje”. Jedna od zamjerki koju je prijatelj imao je ta da je pojedine misije igrao po 40-ak puta jer bi AI jednostavno postao svemoguć i počeo voziti bez greške. To se smanjilo zadnjim updateom. To je bio moj „day 1“ s NFS-om.
Day 2
Polako sam skužio princip igre i vratio se u doba prvog NFS Undergrounda. Skupio sam nešto love i piknuo prvi auto, Hondu NSX. S velikim osmijehom krenuo sam na vizualni customization. Tu me igra najviše obradovala (inače sam slab na aute, tako da nemojte zamjerati hype). Vizualne mogućnosti na autima su odlične, od velikog broja felgi, boja, retrovizora, branika, auspuha, naljepnica, zatamnjivanja stakla…
Performanse automobila su standardne: što vise konja, što lakši, što bolje kočnice itd. Po meni bitniji dio igre je balansiranje automobila i detaljniji tuning. Igra nam nudi drift i grip set up. Moj odabir bio je orijentiran na drift set up jer mi je bio gušt uletavati u zavoje pod svim mogućim kutovima i slušati škripanje guma. Ako se potrudite oko tuninga, igra će vas u neku ruku nagraditi, automatski će biti bolji rezultati i veća satisfakcija vas samih kada nađete onaj sweet spot za pojedini auto. Za one koji nemaju baš volje eksperimentirati nema brige jer se u igri i dalje može uživati.
5 kategorija natjecanja
- Sprint race od točke do točke. Moj osvrt na sprint je 4 od 5. Razlog tome je što igra ponekad iz vedra neba pred vas izbaci auto dok jurite 330 km/h.
- Drift je po meni najbolji aspekt vožnje pogotovo nakon što sam uložio malo vremena u tuning auta. U igri imate solo drift, u kojem sami lovite zadane bodove, i ekipni, kada je poanta da se držite što bliže i sakupljate bodove.
- Circuit je kružna trka od 2 do 5 kruga. Dakle, standardno utrkivanje.
- Time attack također ima dvije kategorije: point to point i što brži krug.
- Zadnju kategoriju nazvao sam delikvent mod. Poanta je raditi štetu i bježati od policije. Ovaj dio igre me najviše razočarao. Kada bi me policija lovila imao sam osjećaj kao da je netko djetetu dao da igra. Jako je lagano za pobjeći od policije. Nadam se nekome updateu gdje će to biti ipak malo veći izazov.
Zaključak
Za sve ljubitelje arkadnih vožnji s elementima tuninga, ovo je igra koju vam preporučam. Nemojte očekivati realizam kao u Gran Turismu jer NFS to nikada nije bio niti mu je to cilj. Igra je vizualno i zvučno veoma impresivna i Frostbite engine posao radi odlično. Svaki auto ima svoj zvuk i nakon tuninga auti ne zvuče identično (što je inače mana kod većine igara ovog tipa). Soundtrack u igri je također dobar i ima za svakoga ponešto. Igri ćemo oprostiti neke sitne mane, poput policije i tu i tamo kojeg auta iz vedrog neba. Ovo je NFS koji nas vraća na dobre stare staze Undergrounda. Obožavatelji će provoditi puno vremena u igri zato što je igra bazirana online. Imat će prilike sate i sate provoditi nadigravajući se protiv prijatelja ili ostatka ekipe iz svijeta. Za kraj – ocjena 7,5/10 i topla preporuka za odigrati i opustiti se.