FFA Focus

Need for Speed: Povratak serijala na sam početak

Serijal NFS s nama je već gotovo dvadeset godina i ponekad ga je teško svrstati u točno određeni žanr.

Dilema iz uvodne rečenice odnosi se na NFS koji pokušava biti simulacija vožnje ili na NFS koji pokušava dočarati ulične utrke i bježanje od policije uz elemente priče. Svaki od obožavatelja sigurno ima omiljeni nastavak serijala (meni je to bio Need for Speed: Most Wanted, o razlozima me pitajte na forumu), a što nam izdavač Electronic Arts priprema ove godine tek ćemo saznati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvo što upada u oči je nedostatak ikakvog podnaslova. To se može shvatiti kao svojevrsni reset i prilika za postavljanje novih temelja i novog smjera u kojem će serijal krenuti.

https://www.youtube.com/watch?v=y32dfdsznFc

Većina racing igara nema gotovo nikakvu priču, dok će se novi NFS ipak oslanjati na jednostavnu priču o mladom vozaču koji ulazi u svijet noćnih ilegalnih utrka, a daljnji tijek se već sada može donekle predvidjeti. Nakon priče, NFS također želi nastaviti napredak u žanru simulacija utrka izradom voznog modela koji bi bio bliži simulacijama i ipak malo dalji od arkadnih jurilica.

{gallery}nfs1{/gallery}

Još jedna stvar u kojoj NFS želi postaviti nove standarde su fotorealistični vizuali, a pred developerima je velik posao, jer se hvataju u koštac s nečim što napreduje gotovo iz dana u dan. Engine Frostbite omogućit će ostvarivanje inovativnih ideja što je igraće već nakon nekoliko isprobanih automobila i malog dijela mape dostupnog za istraživanje ostavilo oduševljenima.

NFS prati moderne trendove u razvoju igara, pa će igrače dočekati otvoreni svijet za istraživanje, uz inovacije kao što je Autolog gdje su gradovi pretvoreni u automobilska igrališta.

{gallery}nfs2{/gallery}

Iako je u posljednjih nekoliko nastavaka to zanemarivao, NFS je u novom nastavku odlučio posvetiti puno više pažnje uređivanju i prilagođavanju automobila, što nam je poznato pod engleskim nazivom customization. Sve ovisi o željama igrača, a kozmetički će se moći urediti dijelovi karoserije, prozori, spoileri, felge, gotovo sve što bi nekom moglo pasti napamet. No, neće se sve mogućnosti odnositi na vanjski izgled automobila. Igrač će moći promijeniti više od dvadeset različitih varijabli koje utječu na ponašanje automobila. U tome će uživati zahtjevniji igrači, dok se sve to može u većoj mjeri i ignorirati, pa samo pritisnuti gas i odjuriti u noć.

Na FFA forumu najava igre dočekana je s oduševljenjem, ali bilo je i članova koji teško mogu oprostiti stvari poput mikrotransakcija i always onlinea koje su, nažalost, sve popularnije kod izdavača.

Icek:
Štrecnulo me srce kad sam vidio naslov. Prva dva nastavka su mi (uz N4S 4) najdraži iz serijala, najviše zbog odličnih mogućnosti sređivanja tutača i još boljeg OSTa (pogotovo prvi dio). Open world tipa Test Drive Unlimited 2, hrpetina autiju, neograničena mogućnost kombiniranja vinila i dijelova (tu želim bogatstvo dijelova, a ne tri spojlera i dva praga), dobar OST i kvalitetan online dio i N4S serijal se možda i vrati na stare staze slave.

Nexus:
Ne vidim potrebu za tim (op. a. always online) na konzoli u ovakvoj igri. Ionako se utrkujem protiv AI-ja i pratim priču, a jedino što možeš s drugima u tom onlineu je nekakav izazov baciti s njima i to. Nema mi smisla ni valjanog opravdanja da u ovoj igri ovisim od konekciji, njihovim serverima i volji drugih igrača da prihvate izazove na utrku.
Igra ne bi trebala imati čak ni mikrotransakcije. Stvarno nikakvog smisla meni nema da ja kupim praktički SP igru i da platim PS Plus. To je najveći minus i moj presudni minus da ne uzmem igru iako mi se sviđa zbog tog starog F&F feelinga.

https://www.youtube.com/watch?v=wlC9_FnEQRQ

Ostaje nam samo vidjeti koliko najavljenih stvari će se ostvariti na pravi način, a čekanje neće trajati predugo jer igra izlazi već 3. studenog.

Igra