Obećavajući početak nove avanture u Andromedi.
Bioware se punih 5 godina od Mass Effecta 3 vraća s potpuno novom pričom i galaksijom u Mass Effect: Andromedi. Zahvaljujući Origin Accessu odigrali smo početak nove avanture i možemo vam reći da su nam prvi dojmovi dosta dobri. Od samog početnog ekrana i prvih nota novog soundtracka odmah se osjeti onaj stari dobri Mass Effect osjećaj. Još je prerano reći kakva nas igra uistinu čeka, ali ako je suditi po prvih nekoliko sati u kojima smo došli do planeta Eosa, Mass Effect: Andromeda je još jedan kvalitetan RPG iz Biowareovih studija.
VIDEO VIJEST:
https://www.youtube.com/watch?v=rR46CAPL5v4
Prvi koraci u nepoznato
Prolog igre je vrlo zanimljiv i dosta brzo nas priprema za samu akciju koja je vrlo napeta u početnim satima igre. Budući da je priča veliki dio ove igre, ostavljamo vam da sami iskusite kako je prošao dolazak u novu galaksiju i kako su se naši junaci snašli s prvim poteškoćama u nepoznatoj galaksiji. Iako ništa revolucionarno, priča je dobro postavljena i likovi nam djeluju dosta zanimljivo, a kako će se priča i odnos između likova graditi, još je prerano za reći. Utjecaj prošle Biowareove igre, Dragon Age: Inquisition, se itekako osjeti, no ipak Mass Effect: Andromeda ima poseban ugođaj zbog dodatnog ispoliranog gameplaya i napucavanja koje je još više dorađeno. Igra je zahvaljujući jetpacku dobila novu dinamiku i vertikalnost zbog čega je još igrivija. Isprva sam mislio da će ovo narušiti atmosferu, no moram priznati da mehanike dosta dobro rade. Baš kao i u Inqusitionu, veliki naglasak je stavljen na istraživanje lokacija koje su dosta velike, barem prvi planet koji je bio dostupan u ranom pristupu. Novi sustav skillova i profila je dosta dobro osmišljen i nudi mnoštvo opcija u izgradnji vašeg lika.
Što to ne valja u Andromedi?
Andromedu sam zaigrao na PC-ju i moram pohvaliti Bioware za dosta dobar PC port s obzirom da se sama igra vrlo dobro izvodi i to bez drivera za ovaj naslov koji tek trebaju doći. Iako u prvim satima igre nisam iskusio značajne probleme ili bugove, Andromeda ima nekoliko negativnih strana koje će sigurno zasmetati obožavateljima. Možda i najočitija negativna strana su animacije lica i lip sync. Igra u pojedinim scenama i zbog važnijih likova može izgledati dosta uvjerljivo, no dosta često ćete naletjeti na dosta slabe facijalne animacije na manje bitnim likovima koje bi vam mogle narušiti imerziju. Kad smo već kod likova, iako uvijek igram Mass Effect s defaultnim likovima, valja naglasiti kako je kreator likova i ovog puta dosta slab i ne nudi previše mogućnosti kod stvaranja custom likova. Sustav spremanja pozicija je dosta nepouzdan jer često možete dosta dugo istraživati bez da povučete ikakav autosave pa ako prekinete igru ili poginete često, trebat ćete ponavljati dosta sadržaja kojeg ste već prošli. Dodajte na to i nemogućnost ručnog spremanja pozicije na glavnim misijama i imate dosta nepoželjnu situaciju za jedan RPG.
Multiplayer se vraća i bolji je nego ikad
Ipak, Mass Effect: Andromeda ima onaj poseban osjećaj i atmosferu kao u prošlim igrama zbog čega jedva čekam istražiti ovu novu i nepoznatu galaksiju po izlasku pune igre. Origin Access nam je pružio priliku da zaigramo i nastavak na odličan multiplayer iz ME 3 i ova verzija je još bolja zahvaljujući dodatnoj vertikalnosti, sposobnosti boostanja i ispoliranog napucavanja. Fanovi originalnog multiplayera itekako mogu biti zadovoljni jer su nam developeri pružili još ispoliraniju i kvalitetniju verziju multiplayera na koji ćemo sigurno potrošiti dosta vremena. Svi DLC-ovi za multiplayer će i ovaj put biti potpuno besplatni što znači da ćemo moći uživati u brojnom novitetima ako će developeri pružiti kvalitetan sadržaj kao u Mass Effectu 3.
Mass Effect: Andromeda izlazi 21. ožujka za američko tržište, a kod nas će biti dostupan 23. 3. za PlayStation 4, PC i Xbox One. FFA redakcija uveliko radi na našoj recenziji, a kako bismo vam skratili čekanje pripremili smo vam novi gameplay i komentar kojeg možete pogledati u videu na početku teksta.