FFA Focus

Rockstar izuzetno pazi na detalje u svojim igrama, ovih 7 primjera će vas raspametiti

Rockstar kao razvojni studio definitivno ima svojih problema. Primjerice kod brojanja do šest. Neki će im zamjeriti money grab u GTA Onlineu, drugima ne paše tromiji gameplay u Red Dead Redemptionu 2, ali činjenica veća i od one da Doris Pinčić zaista nema novog dečka je ta da u Rockstaru iznimnu pažnju pridodaju detaljima od kojih veliku većinu zapravo nikada nećete ni primijetiti. Posvećenost detaljima ujedno je i razlog velikom razmaku između izlaska njihovih igara, a ako će tako nastaviti i ubuduće, mi se nećemo buniti.

Pas koji svakog dana posjećuje grob svojeg vlasnika

Krenimo s najtužnijim detaljem u GTA V. Ovaj detalj prisutan je samo kada igrate s Franklinom. Kada otiđete na groblje vidjet ćete psa, pratite ga i odvest će vas do jednog specifičnog groba. Ako se vratite sutra ili bilo koji drugi dan, vidjet ćete tog istog psa koji vjerojatno tuguje za svojim bivšim vlasnikom.

Nebo u Red Dead Redemptionu 2 iscrtava prava sazviježđa

Red Dead Redemption 2 iz 2019. i dan danas ima najimpresivnije izmjene dana i noći u igrama, te općenito osvjetljenje od kojeg često zastaje dah. Poseban doživljaj je negdje u preriji zapaliti logorsku vatru pa gledati u čisto zvjezdano nebo, što je nešto u čemu danas zbog svjetlosne polucije gotovo više ne možete uživati. Oni koji se kuže u takve stvari posebno su ostali impresionirani činjenicom da je Rockstar precrtao kompletna zvijezđa u zvjezdano nebo RDR 2.

U GTA V paparazzi vrebaju celebritije ispred klinike za odvikavanje

GTA serijal prikazuje Ameriku na satiričan način kao možda nijedan drugi medij. Značajnu ulogu u američkoj mainstream kulturi imaju njihove zvijezde i zvjezdice, a Amerikanci se ne libe ulaziti i u najintimniju privatnost poznatih i slavnih. Kao i u pravom životu, paparazzi spremno čekaju ispred centara za odvikavanje nebi li prvi objavili tko je bio ili nije bio na “centriranju”. Tako je i u GTA V.

Pravilno ophođenje konja u Red Dead Redemptionu 2

Detalj koji znaju svi oni koji se bave konjima vjerno je prenešen u Red Dead Redemption 2. Kada zaobilazite konja poželjno je čitavo vrijeme držati ruku na njemu kako bi on znao da ste upravo vi iza njega. U suprotnome može se prestrašiti, a udarac s dvije stražnje noge lomi kičmu.

Grobovi ljudi koje ste pobili

U Liberty City Stories kojeg smo prvo igrali na PSP-u, na gradskom groblju će “nicati” grobovi svih važnijih likova koje ste eliminirali kroz priču. Libery City Stories je inače prepun sitnica koje se vezuju na GTA 3. Primjerice, kako je LCS po priči prethodnik GTA 3, na radio vijestima možete čuti kako se u gradu sprema zabrana vožnje motora, što se fino podudara s GTA 3 u kojem ih nije bilo.

NPC-jevi nekada bacaju smeće iz automobila

Ovo vjerojatno nikada niste primijetili u GTA IV budući da vam je fokus u ovakvim igrama najčešće na nekim drugim stvarima. Četvorka je savršeno okarakterizirala sveopću nekulturu stanovnika New Yorka, a bacanje smeća iz automobila, a posebno ostatke fast-food hrane, svojstveno je najzadrtijima.

Ako stojite mirno, medvjed vas neće napasti

Ne pali uvijek u stvarnom životu (ne znamo, nismo isprobali), ali životinje najčešće mogu osjetiti vaš strah. U situacijama poput ovih, kada vas napadne divlja životinja i od koje možda ne možete pobjeći, nekada je najbolje smireno ostati na mjestu i nadati se najboljem. U većini slučajeva u Red Dead Redemptionu 2 divlja životinja vas neće napasti ako ne bježite.

Oznake

Povezano

Back to top button
Close
Close