Videorecenzija | Far Cry 5 Lost on Mars DLC

Houstone, imamo problem!

Dosadile su vam šumske vegetacije, jutarnja magla i cvrkut ptica u Ubisoftovim igrama?! Onda za vas imamo dobru vijest. Ubisoft je novim DLC-om odlučio riskirati i odabrati Mars kao novu destinaciju za vašu slijedeću avanturu.

Poznata stripovska animacija s posljednjeg DLC-a i ovdje vas upoznaje s glavnim likom i spletom okolnosti u kojima se on našao. Igra vas stavlja u ulogu starog gunđala Nicka kojeg otima svemirski brod. Ubrzo shvaćate da se nalazite na Marsu i da je jedini prijatelj vaš stari drug Hurk koji će vam praviti društvo u spašavanju planeta Zemlje.

Uz gravitacijski remen ovi tornjevi neće zadavati problema kod penjanja

Hurka kao protagonista već dobro poznajemo iz Ubisoftovih igara pa već u startu možemo konstatirati da je on svjetla točka ovog DLC-a. Iako mu sada doslovno nedostaju dijelovi tijela koje tokom igre morate sakupiti, on je i dalje uz vas u maniri lebdećeg robota te osim što će vam pomagati u borbi, također će vam puniti uši crnim humorom. Kako god to uvrnuto zvučalo skupljanje njegovih dijelova tijela, to je jedan od glavnih zadataka kojima ćete se baviti. Sljedeći cilj vam je povratiti energiju na određene točke kako bi obrambeni sustav proradio i zaustavio invaziju svemirskih paukova na zemaljsku kuglu.

Hurk u sasvim novom izdanju, no svejedno humorističan do bola

Kao i kod svakog Far Cry naslova, ubrzo se upoznajete i s mapom kojom ćete se kretati tokom igre. Nažalost, Ubisoft nas je ovaj puta iznevjerio. Znamo da je Mars kao planet dosadan i jednoličan, no developeri su ga svojim idejama i pristupom učinili još gorim. Zanimljive inovacije poput gravitacijskog remena, plazmičnih pušaka, novih neprijatelja koji kao da su izašli drito iz filma Svemirski vojnici – sve to pada u vodu kada se nakon pola sata igre zasitite svega jer shvaćate da je to to… nema više ništa novog, niti za istražiti niti za doživjeti.

Glavni junak prilično je vezan za svog jednoroga

Paleta boja koja prevladava u ovom DLC-u zbilja je siromašna; sve lokacije su identične. Neprijatelji, iako drugačijeg izgleda, po umjetnoj inteligenciji su zapravo svi na razini trogodišnjeg djeteta. Ništa drugačije nije ni s oružjem. Bilo da koristite obični pištolj ili sačmu, oboje će imati isti odražaj na neprijatelja, samo je pitanje koliko metaka ćete morati u njih isprašiti.

Šuljanje je također izostalo, tako da sada imate samo poznate Rambo borbe sve dok posljednji pauk ne poljubi crvenu zemlju. Co-op je ponovo tu, no pozivanje prijatelja da vam se priključi u borbu odobravamo samo ako vam ono pomaže što prije završiti ovu besmislicu i osloboditi vas muke.

Evo što se dogodi ako ne nahranite Flokija

Nećemo se lagati. Ubisoft je ovim izletom na Mars propustio dobru priliku za pružiti nam inovativno i zanimljivo iskustvo u Far Cry svijetu. Na kraju smo dobili loš spoj “Svemirskih vojnika i No Man’s Skyja s Willom Ferrellom” u glavnoj ulozi. Da pritom mislimo na Hurka, koji je jedina svjetla točka ovog DLC-a, no čak ni njegov savršen smisao za humor ne mogu spasiti ovu katastrofalnu izvedbu.

{loadposition pratinas}