Recenzija | Final Fantasy VII Remake: Intergrade Intermission Episode

Final Fantasy VII Remake Integrade, epizoda Intermission, Yuffie DLC. Ne, nije šala. Kako ova igra dobiva epizode, tako mu se i ime širi, pa je tako prvi DLC zapravo epizoda prve epizode osnovne igre, koja je remake prvog dijela prvog diska originala. Mindblown.

Tehničke performanse

Prije nego vam dočaram što je to novoga malo bih se bacio na tehničku sliku, te što je sve besplatno, što je dorađeno na PS5 verziji, a čega nema. Prvo, svi koji imaju PS4 verziju osnovne igre mogu ju besplatno dograditi na PS5 verziju. Samo oni koji imaju digitalnu verziju PS5 konzole a igru na disku – naravno u tom slučaju nemate sreće. Dogradnja vrijedi za sve osim za DLC koji se ipak naplaćuje (i dostupan je samo za PS5), a ako želite prenesti vašu „sejvu“, morat ćete instalirati obje verzije igre i kroz sučelje same igre uploati istu, pa ju na drugoj verziji preuzeti.

PS5 verzija dolazi uz poboljšane vizuale, a tu je 60 FPS-a uz malu degradaciju spomenutih. Moram priznati da mi je malo čudno igrati u 60 FPS-a, nekako su to „ubrzano“ izveli i izgubio mi se skroz taj filmski osjećaj koji sam imao u PS4 verziji. S druge strane, mode u 30 FPS-a jako je „trzav“ i ne znam što je tu pošlo po zlu. Najviše od svega me smeta osvjetljenje – dakle igra na najnižim postavkama toliko bliješti da mi nije jasno što se dešava. Definitivno su nešto krivo odradili, a to se već vidjelo u prvoj najavi trailera za PS5.

Tko je Yuffie?

Malo tko može smjestiti dragu nam Yuffie u Midgar. Upravo vas to i čeka. Inače, Yuffie je opcionalni član glavne ekipe u igri, rodom iz Wutaia, a zanimanjem „kradljivica materia“. Ona svim silama želi vratiti slavu svome gradu/selu koje je opustošeno u sukobu sa Shinrom. Yuffie se proteže još iz Before Crisis mobilnog spin-offa, te Crisis Cora i ostalih FF7 nastavaka/igara.

Da vas ne zamaram previše, Yuffie ćete ovdje „voditi“ kroz 2 dodatna poglavlja potpuno odvojena od igre koju ste imali priliku odigrati. Prvi dio žestoko je fokusiran na Slumse koji su mi iskreno bili najgori dio prve epizode. Cijeli to prvo poglavlje gdje vas se uvodi u priču jako je i dalje linearno i bilo mi je čak i naporno. I sami dungeon dizajniran je na sliku onog sličnog prvoj epizodi. Srećom, ostatak je puno bolji, ljepši, Yuffie još luđa i nabrijanija, a boss borbe još bolje. Da su samo ubacili Wutai i eventualno ostavili drugo poglavlje, mislim da bi ovo bila još jedna FF bajka. Ovako su lokacije tek poboljšane, već viđene verzije bez imalo exploringa i jednostavno nepotrebne u već uvelike razvučenoj igri koja s ovim dodatkom nije pokazala dubinu dodatne priče.

Novu epizodu možete završiti za nekih 5h, no ja sam proveo 20 i nije mi žao. Iako smatram da je ovo bilo skroz nepotreban dodatak igri, drago mi je vidjeti Yuffie i čuti je kako zvuči. Skroz su mi pogodili njezin karakter, a vaš suborac Sonon cool je lik, no ostao mi je nekako slabo okarakteriziran do samoga kraja. Squre nije dobar u tome da pogodi onaj FF7 feel s novim likovima, najbolje da se drže stare škole.

Ono najbolje što se dogodilo je definitivno Fort Condor mini-game. Stari fanovi sigurno se sjećaju ove strategije gdje želite osvojiti protivničku bazu prije nego protivnik osvoji vašu. Igra je vrlo jednostavna, određene klase jače su protiv određenih drugih, a dodatno možete birati board s kojim dobijete određene buffove i magije. Taktika je sve, a uz 7 protivnika i Hard mode meni je ovo najbolji segment cijelog DLC-a.

Akcijski RPG?

Nikada više nisam osjetio akcijski segment u turn-based pristupu borbe. Yuffie je malo drugačija; brza je, leti, skače, baca magije… Na prvu mi se nije niti malo svidjelo jer se pretvorilo u svojevrsni button-masher, no drugo poglavlje, boss borbe i hard mode su definitivno dokazali da ta teorija nikako ne drži vodu. Obožavam što su napravili na hard modu, što su ubacili u combat simulatore i kako je to sve diglo borbu na još jedan nivo iznad. Spomenuta mini-igra i combat definitivno su zvijezde večeri, ali dok ne krenete na hard težini ništa od ovoga skoro da ni nećete osjetiti. Smatram da bi baš taj mode trebao biti ono kakva je igra trebala biti za sve. Mnogi ga neće ni probati, a koliko su tu bili detaljni oko svega meni je u najmanju ruku impresivno.

Proveo sam sate da složim dobar setup i pristup za nove challenge, a da stvar bude bolja, tu je i još jedan dodatni challenge u osnovnoj igri za koji ću samo reći – sretno! Trebalo mi je par sati da savladam isti, morao sam skoro od nule krenuti s taktikom i na kraju sam nekako uspio. Svaka im čast, ta borba je nešto van pameti koliko je teška. Probajte ovdje button-mash pa mi javite kako je prošlo.

Valja napomenuti da vaš suborac Sonon nije lik s kojim upravljate, umjesto toga samo mu izdajete komande i moguće je iskoristiti grupne napade (sinergija!). Malo me ovo smeta, jer AI suboraca dosta je traljav, pa će mu se tako ATB bar za izdavanje napada slabo puniti, a treba vam.

Weiss je pričom totalno nebitan, no u areni vrijedi ona: “This guy *ucks”

Nemam vam puno toga još za reći, mislim da su definitivno mogli bez ove epizode jer ne otkriva mnogo, ali otkrit će na kraju neke stvari u vezi glavne priče. Moj strah se ostvario i sada sam dosta siguran da će priča ići drugim smjerom. Ili će pak biti razrađena kroz ovakve odvojene epizode u paralelnim svjetovima. Možda će to ispasti dobro ako ne promjene glavnu igru, to jednostavno ne smiju dirati.

Ako niste fan i ljubitelj FF-a 7, definitivno ovaj DLC neće biti za vas. Kratak je, puno toga je slično i čak generično, glazba mi je li-la i sve to čini jednu osrednju sliku nekom tko nije fan. Ja sam uspio „nabiti“ 120h kada zbrojim ovu i prvu epizodu, jednostavno te borbe i izazovi koji su ubačeni na hard modu dižu igru, na tome im skidam kapu i još jednom ponovni prelazak ima svoj smisao jer su taktika i razvoj totalno drugačiji.

Na kraju dana ipak bi trebali dobiti više i ono što svi žele – a to definitivno nisu ovakve epizode. Yuffie, nisi ti kriva, Square je kriv za sve.

Final Fantasy VII Remake: Intergrade Intermission Episode recenzija

76