Recenzija | Gotham Knights

WB Games Montréal odlučio nas je počastiti novim naslovom iz DC serijala: Gotham Knights. Ovaj put se ne vrti sve oko Batmana, to jest, možemo reći kako se Batman gotovo ni ne pojavljuje.

O Gotham ekipi ovaj put govorimo u množini, a riječ je o Barbari Gordon (Batgirl), Richardu Graysonu (Nightwing), Jasonu Toddu (Red Hood) i Timu Drakeu (treći Robin). Ako se želite osjećati kao DC superheroj onda je ovo prava igra za vas!

Batgirl izgleda opasno i cool. Pun not intended.

Gotham Krim Tim

Glavno obilježje Gotham Knightsa je zanimljiva priča, što je i očekivano od Warner Bros studija. Počinje na intrigantan način, s pravim boom efektom – Batman je mrtav! Uzevši u obzir novonastalu situaciju i odsustvo Batmana iz priče, kroz Gotham prolazite kao jedan od četiri Gotham Knights detektiva koji rješavaju razne zločine kako bi se približili rješavanju misterija oko Batmanove smrti. Također, Gotham Knights možete isprobati i u multiplayer ili online co-op verziji.

S obzirom na to da dobijete priliku igrati sa sva četiri superheroja, čak i ako vam se neki lik svidi više u odnosu na druge i odlučite stalno igrati s njim, igra vas stalno poziva da istražite i druge likove, koji su vrlo zanimljivi i daju vam uvid u njihove pozadinske priče.

Predivne scene Gothama po noći.

Također, s uvođenjem pozadinskih priča likova u Gotham Knightsu, ne pojavljuje se osjećaj izgubljenosti u priči, čak i ako niste hardcore DC fan. Naravno, za one koji poznaju DC likove puno bolje od mene, sigurna sam da će im biti još zanimljivije pratiti priču.

Kroz glavnu priču pratimo poznate DC villaine poput Harley Quinn, Mr. Freezea, Clayfacea i Penguina, s kojima se susrećemo u Gotham Cityju, praznijim nego što smo očekivali. Većina radnje u igri odvija se tijekom noći, kada nema puno NPC-jeva, što daje osjećaj praznine gradu. Međutim, praznina grada ne smanjuje dojam ljepote dizajna likova i elemenata Gothama. Vizualno igra izgleda vrlo lijepo, počevši od svijeta pa sve do samih likova i detalja.

Detektiv po danu, superheroj po noći

Gotham Knights klasificiran je kao akcijski RPG, što se može vidjeti po određenim elementima unutar igre. Međutim, ako ste očekivali D&D razinu razvoja lika, onda ovo nije igra za vas. U ovoj igri nalaze se vrlo jednostavni RPG elementi, koji su podijeljeni na Ability tree, armor, weapons i modove za njih. Navedeni elementi ne utječu na personalizaciju gameplaya, nego samo olakšavaju napredovanje kroz igru.

Harley is here to mess things up.

Kada je riječ o borbi, ona je izrazito jednostavna, ali zanimljiva. Najzanimljivije borbe u Gotham Knights bile su one protiv bosseva, koje su bile relativno izazovne. Ne možemo baš govoriti o Elden Ring-level izazovima, ali ne bih to pripisala negativnim stranama ove igre.

S druge strane, jedni od upitnih elemenata su previše jednostavne detektivske “zagonetke” koje su ubačene jer su glavni likovi detektivi, ali ne pridonose zanimljivosti igre. Štoviše, čine Gotham Knights manje zanimljivim.

Ali, Gotham Knights se za nepotrebne detektivske zagonetke iskupljuje zanimljivim izazovima, nasumičnim eventovima i drugim zadacima s kojima se možete baviti između rješavanja glavne priče.

Kao poveži 4, ali manje zanimljivo i nema neku ulogu u igri.

Međutim, glavna odlika i ujedno najbolji dio gameplaya je način kretanja po svijetu koji vam daje osjećaj da se zaista nalazite u ulozi DC-jevog superheroja. Svaki superheroj ima drugačiji način kretanja po Gothamu, a neki likovi pritom su vidljivo bolji od drugih.

Ako ste fan Batmana, Batgirl će vam dati najsličniji osjećaj igranja s njim. Baš kao i u Batman: Arkham Knight, Batgirl također ima Batmanov prepoznatljiv glide. Dok Robin, na primjer, ima fora teleportaciju s kojom se jako brzo dolazi s kraja na kraj grada. Jedan od osobnih favorita po vrsti kretanja svijetom bio mi je Red Hood jer ima najjednostavniji i najefikasniji način kretanja: skakanje.

Preskakanje čitavog grada s Red Hoodom izaziva ovisnost.

Ako ste se pitali može li vaš izabrani superheroj izgledati cool dok se krećete mapom, odgovor je – može! Jedan od zanimljivih elemenata Gotham Knightsa je personalizacija kostima i glavnog vozila Batcyclea, koje je moguće obojiti i promijeniti stil. Nadalje, personalizacija dolazi s malom fusnotom, gdje će određeni elementi biti zaključani ovisno o verziji igre koju odlučite kupiti.

Mortal ComBAT

Kada je riječ o combatu, vrlo je jednostavan i najviše ovisi o liku kojega odaberete. Ako ste više tip za pištolje i bulky likove, Jason će biti super odabir, ali ako preferirate likove koji se brzo kreću i bore na blizinu, Batgirl ili Robin će pokriti ova područja poprilično dobro. Važno je istaknuti da se možda vaš odabir lika koji vam se najviše sviđa može kositi sa stilom combata koji vam najviše odgovara.

Osobno sam najviše vremena provela igrajući s Batgirl, ali zaista mogu reći kako su uspješno pokrili sve vrste combata i vjerujem da se možete pronaći u jednom od ovih likova. Međutim, ovdje dolazim do prve veće zamjerke u igri, a to je sam combat. Iako je poprilično dobro osmišljen, animacije su odlične, raznovrstan je – na nekim likovima se može činiti poprilično…ukočen.

Red Hood je super izbor ako vam treba tenk sa setom pištolja.

Jedan od razloga zašto sam se držala Batgirl bila je njena veća pokretljivost i manja tromost, što ne mogu reći za npr. Jasona, koji je po dizajnu tako napravljen. Međutim, tromost je bila vrlo uočljiva značajka i kod Nightwinga, koji, po svom opisu, ne bi trebao biti takav.

Odlična stvar u Gotham Knightsu je ako odaberete lika na početku s kojim ne “kliknete” na prvu, možete ga promijeniti čim otključate Belfry toranj, što se dogodi vrlo brzo nakon samog početka igre.

Također, potrebno je naglasiti da se oprema među likovima ne dijeli, nego je kod svakog lika morate posebno skupljati. Ova pojava mi osobno nije predstavljala velik problem jer sam poslije otkrila da postoje i mehanike s kojima mogu dobiti opremu za sve likove odjednom.

Nije Cyberpunk, ali ima tehničkih problema

Naravno, ne postoji igra koja nema nijedan problem. Tako je slučaj i u Gotham Knightsu, kojeg sam igrala na PC-ju. Igra je crashala nekoliko puta, što je s vremena na vrijeme predstavljalo problem. Srećom, progres u igri nikad nije bio izgubljen. Vjerujem da će ovi problemi biti popravljeni nakon izlaska.

Nadalje, jedan od problema bio je i pokušaj prebacivanja grafičkih postavki, koji je pri svakom pokretanju bio vraćen na default. U situaciji kad sam htjela postaviti maksimalne grafičke postavke (s RTX 3070), igra bi crashala, ali nemam veće zamjerke ka optimizaciji. Navedimo i činjenicu da Gotham Knights na novim konzolama ima samo jedan grafički mod, samo onaj s 30 FPS-a, što bi moglo smetati onima koji igraju na PS5 ili XSX/S.

Skupljanje opreme prestaje biti problem kad vidite kako cool lik može izgledati u Photo modeu.

Posljednji problem s kojim sam se susrela bila je nemogućnost podjele tipki za light i heavy attack, koje su trenutno postavljene na kratki i dugi klik. Klik je moguće zamijeniti s nekom tipkom, ali princip kratkog i dugog klika ostaje isti, što je u mom slučaju zahtijevalo proces dužeg privikavanja jer sam naviknula na odvojene tipke. Razlog zašto je ovo uopće bio je problem je zaboravljanje korištenja heavy attacka, koji je vrlo koristan u gameplayu.

Sve u svemu, Gotham Knights je jako dobra igra s kojom se može potrošiti puno sati i doživjeti jednu zanimljivu DC priču sa zabavnim RPG elementima. Jedna od najboljih DC priča u igrama uopće uz ekrane će vas zadržati 30-ak sati, a ako vas zanimaju prelasci s drugim likovima te kooperativno multiplayer igranje, slobodno tomu dodajte još pokoji prelazak.

Gotham Knights recenzija

85

Uzbudljiva Batman-free herojska avantura za velike i male fanove DC-ja.