Recenzija | Need for Speed Hot Pursuit Remastered

Remasteri nam u današnje vrijeme nisu nepoznanica. Trend koji je zaživio prije par godina pokazao se kao profitabilna stvar za developere. Vrhunski naslovi koji su u prošlosti dobro prolazili kod igrača vrlo lako mogu i u današnje vrijeme probuditi nostalgiju i zaživjeti ponovo u novom ruhu. Jedan od tih naslova bio je i Criterionov Need for Speed Hot Pursuit iz 2010. godine.

Malo povratka u prošlost

U vremenima kada je Burnout bio već izlizana franšiza, Criterion je odlučio svoju poznatu adrenalinsku vožnju prebaciti u Need for Speed serijal. Kao rezultat nastao je Hot Pursuit koji je igračima donio poznatu arkadnu vožnju s egzotičnim vozilima, ali i uzbudljive okršaje s policijom i potjere od kojih zastaje dah. Upravo ta igra donijela je vrhunac u NFS serijalu i dandanas slovi kao jedna od najboljih old school jurilica tog doba.

Hot Pursuit se od današnjih arkadnih vožnji razlikovao po tome što je
najveći naglasak bio na vožnji i ludim okršajima na cesti. Pozadinska priča i kostumizacija automobila nije postojala; riskantan potez koji je na kraju, pokazalo se, vratio igru na stare staze slave. I sve to navedeno, svi pridjevi koji idu uz orginal odlično su prebačeni u remaster koji se nam pojavio ovih dana.

Adrenalin od kojeg zastaje dah

Nakon odigranih par utrka, nismo ni sanjali da će nas ovaj zastarjeli, linearni svijet vožnje toliko preuzeti. Need for Speed Hot Pursuit Remastered je dokaz da u nekim tipovima igara filozofiranju nema mjesta ni danas. Nepotrebna priča, otvoreni svijet, nepotrebne utrke i eventi koji produžuju vijek često naštete samoj igri i smanje cjelokupni dojam.

Stoga nas developeri vraćaju ponovo na cestu i daju u ruke volan, a na nama je da pritisnemo gas i pokažemo jesmo li sposobni prvi proći kroz cilj te pritom preživjeti spektakularan bijeg od policije.

Gameplay igre i zvuk u odnosu na orginal nisu se promijenili i to je pozitivna stvar. No, neke stvari ipak su doživjele malene preinake i dodatke. Grafički igra izgleda veoma slično verziji iz 2010. godine. Ako ste igru tada igrali na dobrom PC-u, promjene u grafici zapravo teško da ćete i primijetiti. Malo bolje osvjetljenje, urednije teksture okoliša i reflekcija sjena jedine su stvari koje ćete lako prepoznati.

No, ako ste orginalni Hot Pursuit igrali na PS3 ili Xboxu 360, razlike u grafici i perfomansama bit će dosta velike. Igra vam sada nudi i opciju da u postavkama grafike birate između performansi ili vizuala, što naravno znači da igru možete igrati u 4K slici s 30 sličica u sekundi ili Full HD-u s 60 FPS-a. Osobno mi se, zbog bolje fluidnosti, dopada opcija s više FPS-a. I to je ogroman napredak naspram konzolaške verzije iz 2010. godine.

Osim karijere, igra sadrži sve originalne DLC-ove i njihove automobile te dodatnih 30 challenge misija koje će produžiti vaš boravak na vrućim asfaltima. Tu je i Photo Mode pomoću kojeg možete slikati svoje ljepotane u svim mogućim pozicijama. Multiplayer je isto tako prisutan kao i u originalu te sada nosi veliku inovaciju jer ste u mogućnosti uključiti crossplay i igrati s prijateljima na drugim platformama.

Ovo je hvale vrijedan potez i dobar način za spajanje gaming zajednice. Na raspolaganju vam je još i garaža u kojoj se možete prošetati i diviti vašim jurilicama koje ste igranjem mukotrpno osvojili.

Potreba za brzinom!

Need for Speed je još uvijek dovoljno brz i energičan kao nekad. Kaos i adrenalin kod duela pri velikim brzinama zalijepiti će vas za ekran satima, a nakon svake vožnje poželjet ćete još više i više. Kombinirajte to s odličnim arkadnim kontrolama, odličnom glazbenom podlogom, napretkom u vizualima i performansama i dobit ćete potrebu ne samo za brzinom nego i za igranjem ovog solidnog remastera za kojeg niti nismo znali da nam treba.

Need for Speed Hot Pursuit Remastered recenzija

81

Oni koji su ovaj naslov 2010. godine igrali na jakom PC-u možda neće primjetiti razlike i imat potrebu za ponovnom kupnjom, ali zato ostatak igrača sigurno hoće i njima ovaj remaster zapravo i preporučamo.