The Walking Dead: Michonne (1. epizoda)

Bez ikakvih noviteta Telltale je krenuo s mini-serijom o jednom od misterioznijih likova franšize.

Oni koji prate TV seriju The Walking Dead k’o iz puške će reći da se na samom kraju druge sezone pojavila tamnoputa žena s dreadlocksima, naoružana katanom koju smrtonosnom preciznošću koristi za ubijanje zombija. Nešto slično reći će i oni koji čitaju strip, a mi smo otkrili da se Michonne prvi puta pojavila u 19. epizodi stripa, kao i u 19. epizodi serijala u produkciji televizijske kuće AMC.

Telltale je još 2012. započeo novi trend izdavanja epizodnih igara. Kažemo novi jer je izdavanje igara u epizodama postojalo i prije TWD-a (Sam & Max, Back to the Future, Tales of Monkey Island, itd.), a postoje i drugi slični naslovi drugih studija i developera (npr. Life Is Strange). Ali Telltale se ugurao u uske i stroge okvire žanra, koji je puno bliži oskudnim verzijama igara u obliku grafičkih romana ili nekoj vrsti interaktivnog stripa, nego nečem što bismo mogli okarakterizirati avanturom, i kao na traci nastavio proizvoditi “igre” s minimalnom dozom interakcije i utjecaja na radnju/završetak.

{gallery}michonne{/gallery}

Prva sezona TWD-a bila je “revolucionarna”, The Wolf Among Us sadržajno je briljirao, dok je Tales from the Borderlands bio dobar zbog povezanosti s Gearboxovim igrama, ali je već u drugoj sezoni TWD-a, a pogotovo u Game of Thrones: Season One došlo do opasnog zamora materijala. Minecraft: Story Mode neću niti spominjati, a samo čudo može spasiti već najavljenog Batmana od živog blata prosječnosti.

michrand

Michonne i Randall

U identičnom tonu nastavlja i prva epizoda mini-serije od tri epizode kojom će Telltale pokušati zagrijati obožavatelje za treću sezonu glavnog epizodnog serijala o “hodajućim mrtvacima”. Što se s glavnim likom događalo u TV serijalu i stripu, nije previše bitno jer ćemo tijekom igre otkriti kakva je Michonne bila prije nego smo je upoznali, rudimentarnim kontrolama i vremenski ograničenim prolaskom kroz dijaloge priča će nam nagovijestiti što se to dogodilo u prošlosti i što je dovelo Michonne do trenutka u kojem si želi oduzeti život. Upoznat ćemo i druge nove likove s kojima se u nepunih 60 minuta nikako nismo uspjeli povezati i koji su ostavili vrlo mlak dojam (osim Randalla koji neodoljivo podsjeća na Davida Meuniera iz serije “Justified”), pa neće biti previše problema s prisjećanjem što se dogodilo u uvodu kad se jednom pojavi sljedeća epizoda.