Premda se američki FTC još uvijek ne može pomiriti s tim i pokreće žalbeni postupak, Microsoft i Activision Blizzard u listopadu su okončali gotovo dvije godine dug proces spajanja. Ovaj donedavno jedan od najvećih neovisnih izdavača gaming industrije u retrospektivi godine nije mogao sakriti ponos.
“U 2023. krenuli smo na epsko putovanje”, poručuje u prigodnom videu. “Istražili smo nove uzbudljive zemlje, dosegnuli nove visine i udružili snage s najvećem imenom u gamingu” navodi Activision Blizzard dok se na zaslonu spajaju logotipi.
Potom kreće nabrajati svoje najveće uspjehe poput 5 milijardi preuzimanja Candy Crusha, Diabla 4 kao najbrže prodavane Blizzardove igre svih vremena, Modern Warfarea 3 kojeg igrači navodno igraju više od svih drugih Call of Duty naslova…
Naravno, internet nebi bio internet da odmah nije krenulo flejmanje. Mnoge je uvrijedila konstatacija kako je baš Xbox najveće ime industrije ispred PlayStationa i Nintenda te se ne mogu pomiriti s time. S druge strane, jedan maštoviti komentator dodaje još jedan veliki uspjeh Activision Blizzarda – u 2023. naveo je Sony na plakanje.
Kako bilo, Activision Blizzard sada je Microsoftov, a plodove te suradnje Game Pass pretplatnici će osjetiti 2024. kada krene dodavati prve Diablo, Call of Duty i Crash naslove na tu pretplatničku uslugu.