Nakon što je Jade Raymond napustila tvrtku, još jedno veliko ime kreće u potragu za samostalnim uspjehom.
Assassin’s Creed III označio je prekretnicu u serijalu. Uvođenje nove mehanike parkoura te upravljanje brodom po prvi put u serijalu pružalo je potrebnu svježinu. Za novo usmjerenje serijala zaslužan je bio Alex Hutchinson, voditelj projekta. Svojom je vizijom predstavio uvjerljiv i zanimljiv svijet kolonijalne Amerike u čijim se mračnim predjelima skriva vječna borba viteza Templara i Assassina.
Hutchinson je također sudjelovao u radu na četvrtom nastavku Far Cry serijala. Upravo je tu iskorišten potencijal kojeg je prethodni nastavak imao, no nije iskoristio. Snježni vrhovi Himalaja pokazali su se kao pun pogodak kod dugogodišnjih fanova, no isto tako su pridošlicama bilo praktičan početak za upoznavanje sa serijalom.
Nakon Ubisofta, Hutchinson kreće u samostalne projekte kao jedna od osnivača Typhoon Gamesa koji trenutno još nema niti jednu napravljenu igru. S veseljem iščekujemo što nam Hutchinson može dovesti sada kada nema Ubisoftovih restrikcija.