AMD je lansirao Fidelity FX Super Resolution 2.0, svoj odgovor na Nvidijin DLSS. Prvi naslov koji ga podržava je Arkaneov Deathloop, posvetila mu se ekipa iz Digital Foundryja, a testiranje su zaključili impresionirani.
Za razliku od prve verzije Super Resolutiona, 2.0 detalje na slici rekonstruira uzimajući u obzir i prethodne frejmove, pa je i konačna kvaliteta prikaza znatno bolja od prethodnika koji je često znao unakaziti scene u igrama.
Isključivo softversko rješenje, što je bitno za konzole
Za razliku od DLSS-a i nadolazećeg Intelovov XeSS-a, AMD-ovo rješenje isključivo je softverske prirode i nije mu potreban dodatan hardver. AMD s FSR 2.0 planira kvalitetno rekonstruirati gameplay u 4K i to iz tek četvrtine rezolucije. Odnosno, kada u potpunosti zaživi, hardver će izvoditi igre u 1080p, a tehnikama rekonstrukcije prikazivat će ga u 4K uz usporedivu razinu kvalitete s nativnom rezolucijom. Čak i na starijim konfiguracijama. Naravno, za još bolje rezultate i ovisno o preferencijama, sliku možete rekonstruirati s 1080p na 1440p, ili s 1440p na 4k.
Da rezimiramo:
- Pokretanje igara na nižoj rezoluciji
- Izvođenje na višoj rezoluciji tehnikama rekonstrukcije
- Uštedu u procesorskoj snazi usmjerite prema boljem izvođenju
“Napredak u odnosu na 1.0 je golem”, navodi Alex Battaglia s Digital Foundryja nakon prvih testova. Objašnjava kako DLSS i dalje postiže bolje rezultate u rekonstrukciji slike, ali FSR 2.0 je već sada bolji od bilo kojeg drugog isključivo softverskog rješenja na tržištu, pa čak i od onog iz Unreal Enginea 5. Za AMD-ov FSR 2.0 nije potrebna RTX grafička kartica, ali zato bolje rezultate postiže upravo na njima nego na AMD-ovim karticama, navodi se.
Za kompletan dojam preporučamo pogledati video ispod. FX 2.0 nam je interesantan i zbog toga što će, kada krene u širu upotrebu krajem ove godine i početkom iduće, svoju ulogu pronaći i na konzolama. Upravo na PS5 i XSX/S ova tehnika rekonstrukcije ima i najveću perspektivu, stoga očekujte velike stvari. Budućnost je svijetla.