Vijesti

Apex Legends, Ninja i ostali streameri se vole u zamjenu za milijune dolara

Apex Legends je osvježenje u battle royale žanru i postignuti globalni uspjeh definitivno nije nezaslužen, međutim, vjerojatno ništa od igre nebi bilo bez Electronic Artsovih milijuna.

Nekakvo nepisano pravilo je, barem kod velikih kompanija i AAA igara je – koliko uložiš u razvoj igre, toliko trebaš uložiti i u marketing. Electronic Arts je ovaj put otišao i korak dalje, jer nema poznatijeg streamera na Twitchu koji nije igrao i promovirao igru još i prije izlaska.

Prvo Ninja, pa tek onda svi ostali

Brk je najviše omastio i najpopularniji među njima, Ninja, koji je svoju popularnost stekao i unovčio na Fortniteu, istu je jako dobro unovčio na Apexu, a isto će vjerojatno biti i jednog dana kad neka druga igra, od nekog drugog developera i izdavača s gomilom novca odluči biti globalno popularna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako ugledni Reuters saznaje, Ninja je na uvodnoj promociji Apexa zaradio najmanje milijun dolara, a to je samo jedan dio onoga što je Electronic Arts potrošio na streamere na početku kampanje. Voljeli ga ili ne, Ninja nije samo tako stigao do tog statusa, a kako bi ga održao igra i po 12 sati dnevno.

Apex danas igra čak 50 milijuna igrača, što je tek četvrtina Fortntieovih 200 milijuna (koji je, istina je, u padu), zarada se već sad mjeri u desetcima milijuna dolara pa ne treba biti odveć pametan da bi se zaključilo – Apex Legends, Respawn i Electronic Arts su uspjeli!

Igra

Povezano