Kao naslov fokusiran na online multiplayer igranje, Crash Team Rumble će imati Battle Pass, mikrotransakcije i ostale načine monetizacije koje nameću tzv. Live Service modeli. Premda igra izgleda zabavno, među igračima se pojavila bojazan da će mikrotransakcije zasjeniti igranje, u što nismo skroz sigurni da neće, ali barem neće direktno utjecati na gameplay.
U obraćanju igračima, developeri su izrazili jasnu namjeru da Crash Team Rumble maksimalno izbalansiraju za kompetitivno igranje. Jako puno truda, kažu, ulažu u gameplay mehanike, pa će tako sve moći i power-upovi biti dostupni svim igračima u istoj mjeri. Sve gameplay nadogradnje bit će vezane isključivo za igranje.
Oni koji to žele, moći će kupovati isključivo kozmetiku. Bit će tu skinova, emoteova, bannera, pobjedničke glazbe i sličnog, ali ništa što se tiče gameplaya, uvjeravaju iz Toys for Boba.
Zatvorena beta održat će se u periodu od 20. do 24. 4. za sve one koji prednaruče igru. A konačan izlazak Crash Team Rumblea zakazan je za 20. 6. na PC, PS4, PS5 te Xbox One, S i X.