Vijesti

Battlefield V je dobio do sad najbolji patch koji donosi hrpu dobrih stvari, a igra je postala još puno bolja!

Vrijeme je da uskočite!

Konačno. Bilo je vrijeme i dugo smo čekali na promjene koje su došle jučer u patchu velikom 7GB. Tih 7GB igru je učinilo mnogo boljim iskustvom za igranje i to baš svim igračima, a došao je i novi co-op mode Combined Arms!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Popravljen netcode i TTD

DICE je konačno u igri popravio netcode. Sad će konačno igra registrirati sve što radite kako treba jer na nju neće utjecati ostale stvari poput loših internet veza kod igrača, zatvorenih portova i sličnih stvari. Dakle, od sad kad krenete pucati bez obzira na razne vanjske smetnje, vama će to igra sve poštenije obračunati i registrirati. Naravno, ovo je laički rečeno, ali vjerujem da ste shvatili poantu.

https://www.youtube.com/watch?v=NA2G3l0pv1U

Ako jedna MP pucačina ima loš netcode teško je uopće igrati takvu igru. Nije DICE samo ispravio netcode, već je patch donio novi balans i promjene kad pričamo o TTK i TTD mehanikama. TTK (Time to Kill) je zapravo uvijek bio dobar, ali promjene su nužne bile za TTD (Time to Death) i to je konačno riješeno. Lista popravaka je prilično velika, pa ću samo ovdje ubaciti najveće promjene, a ako vas sve detaljno zanima, posjetite ovaj link.

  • Added a new system that will ensure consistency between TTK (Time to Kill) and TTD (Time to Death) regardless of the network performance issues (high latency, jitter, packet loss, etc.) encountered by players. With this change, the damage sequence from the first bullet to the last bullet hit will always properly be paced over time and will avoid bundling of damage (super bullets).
  • Increased the number of damage updates that can happen in a single packet. This will ensure that the damage is sent to the player as fast as possible and avoid very delayed damage from weapons like shotguns
  • Fixed an issue that caused the client to receive an incorrect amount of damage that would get corrected by the server shortly after. In some cases, the health correction for the client would only happen when a new damage update happens, which led to a desynced state where the player would try to self-heal or interact with other healing sources unsuccessfully

Ovo je zaista samo mala lista svih poboljšanja koja su došla jučer. Cijele patch note možete pročitati na 9 stranica. Od drugih važnih promjena treba istaknuti i poboljšanje u detektiranju igrača na mapi (visibility), kao i činjenicu da su nVidia RTX GPU vlasnici dobili podršku za DLSS.

Ako to sve nije dovoljno, pronaći ćete novi co-op mode Combined Arms koji ćete moći igrati na 4 mape prepune raznih zadataka koje trebate izvršiti. Sve možete igrati zajedno s još trojicom igrača + vi. Ako nemate s kim igrati, možete i sami, ali ovo je više co-op mode. 

Igra

Povezano