Čini se kao da je Redfall davno izašao. Ako i vi imate takav dojam, onda ste uspješno potisnuli neuspješan launch iz sjećanja, a jeste, jer je prošlo manje od 4 mjeseca od njegovog izlaska. Što se tiče Bethesde i Microsofta, sva pažnja trenutno je preusmjerena na Starfield, međutim, Redfall nije zaboravljen.
To je poručio dopredsjednik Bethesde Pete Hines u razgovoru za GamesIndustry.biz. Upitan je li neuspjeh Redfalla stavio veći pritisak na Starfield odgovorio je: “Mi smo kompanija koja je već imala lansiranja koja nisu išla kako bismo htjeli, te nismo odustajali ili napuštali stvari koje nisu započele kako treba.”
Prije svega tu je mislio na Fallout 76, koji i danas dobiva redovita ažuriranja, a na mjesečnoj bazi igra ga preko 10 milijuna ljudi. Sve to dok su mu svi predviđali brzi kraj po izlasku. U tom kontekstu, Hines je spomenuo i The Elder Scrolls Online na PC-ju, pa se vratio na Redfall, za kojeg je obećao da će navući 60 FPS-a na Xbox konzolama.
“Napravit ćemo od Redfalla dobru igru, jer znamo, da kao first-party studio naše igre žive vječno na Game Passu. Neki ljudi će se pridružiti za 10 godina Game Passu i Redfall će biti na njemu”, zaključio je.
Ako želi od Redfalla napraviti dobru igru, Bethesdin Arkane studio imat će jako puno posla. Osim tehničkih problema, ovaj kooperativni open-world FPS pati i od problematičnih gameplay ideja, toliko da su sami developeri, u očaju, priželjkivali njegovo otkazivanje.