Ne treba puno da kultni studio naruši reputaciju građenu desetljećima. Biowareu su bila potrebna samo dva naslova i kraj trećeg.
Poslije Anthema i valova napuštanja ključnih ljudi, Bioware se pronašao u situaciji kada praktički iz nule ponovno treba graditi reputaciju. Remasteri Mass Effect trilogije bili su dobar korak u tom smjeru, a studio želi tako nastaviti i u 2022.
Bioware je u lipnju dobio novog šefa. Gary McKay priznao je pogreške iz prošlosti i, kako kaže, sada je na misiji povratka povjerenja. “Planiramo to napraviti isporukom naslova po kojima smo poznati i to najviše kvalitete”, poručio je u blog postu kojem se osvrnuo na budućnost studija.
Promjena radne kulture
McKay tvrdi kako su iz prethodnih posustajanja naučili vrijedne lekcije. Jedna od njih je i da više neće inzistirati na radu iz ureda, niti će uvjetovati preseljenje novih zaposlenika. Bioware se okreće tzv. hibridnom radu. Developeri će moći raditi iz svojih dojmova diljem svijeta, što bi trebalo zaustaviti napuštanja veterana, ali i privući nove talente.
15. 2. izdat Legacy of the Sitch ekspanziju za MMO Stars Wars: The Old Republic, a Biowareovi timovi usporedo rade i na novim Dragon Age i Mass Effect naslovima. Od njih dvoje prvi bi trebao izaći Dragon Age 4, više o njemu saznat ćemo tokom ove godine, a izlazak planiraju negdje u 2023.