
BioWareu je Dragon Age: The Veilguard bio biti ili ne biti, a na kraju je završio kao nešto između.
Dijelom zbog manjka kvalitete, dijelom zbog anti-woke histerije, Veilguard nije opravdao očekivanja prodaje. To je priznao sam Electronic Arts, koji također dodaje kako ovo ipak nije kraj za posrnuli legendarni studio, razvoj novog Mass Effecta ide dalje, ali svi se pitaju… kako?
Studio koji radi ambiciozno velike RPG-eve upravo je srezan s preko 200 na ispod 100 zaposlenika. Novinar Jasoc Schreier na Bloobmergu javlja kako su jedni prebačeni u druge studije pod okriljem EA, drugi su dobili otkaz, a treći su još uvijek tu, ali rade u support timovima na drugim igrama poput Skatea i Iron Mana.
EA i dalje tvrdi kako novi Mass Effect nije upitan, Schreier sugerira kako će s rastom produkcije ipak rasti i broj zaposlenika, a jedno je sigurno – ovo je zaista posljednji “biti ili ne biti” za BioWare. Tračak nade ulijeva činjenica kako razvoj igre predvode povratnici-veterani serijala, originalni kreatori igara trilogije i neki od najzaslužniji za svojevremeno golemi uspjeh. Posljednji ples.