Vijesti

CDPR: Sony i Microsoft su nam previše vjerovali

Unatoč upitnim performansama na računalima i neupitno katastrofalnim performansama na konzolama, CDPR ne prestaje javno gaziti sam sebe. Što je u gaming industriji osvježavajuće isto toliko koliko je i mučna razina obmane prvenstveno prema konzolašima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Radi se o kritičnom i prijelomnom razdoblju za ovu kompaniju. Nakon opravdanog backslasha igrača (posebno onih na konzolama) cijena dionica se strmoglavila, a unatoč fantastičnim pretprodajnim rezultatima investitori i vodstvo CDPR-a ne mogu biti odveć zadovoljni. Doveli su se u neugodnu situaciju, a jučer je održan i krizni javni sastanak s ulagačima u ovu javnu kompaniju.. Investitori ih nisu štedjeli.

“Podcijenili smo razmjere kompleksnosti problema i ignorirali signale koji su stizali u svezi performansi last-gen konzola”, s ovim je otvorio sastanak CEO Adam Kiciński. “Izgubili smo povjerenje igrača, a naš prvi korak prema njegovom povratku bila je javna isprika i nuđenje mogućnosti povratka novca”, zatvorio je uvod Kiciński prije nego li je još jednom ponovio kako se čitavi studio sada koncentrira na popravljanje igre.

Filtrirat ćemo i izdvojiti nama najzanimljivija pitanja i odgovore.

P: Jesu li igrači navalili u zahtjevima za povrat novca ili vam ipak vjeruju da ćete popraviti igru?
O: Prerano je pričati o broju zahtjeva za povrat novca, ali takvu mogućnost igračima smo ponudili prije svega kako bismo im dokazali da smo ozbiljni u namjeri popravljanja igre. Prije svega se nadamo kako će to igrači prepoznati i podržati nas čekajući nadogradnje.

P: Imate li problema s testiranjem? Jeste li trebali više testirati igru?
O: Dobar dio problema leži upravo u ovome. Interno smo mogli obavljati testiranja, ali nismo se kao i inače mogli osloniti na testiranja eksternih kompanija čijim zaposlenicima nismo mogli omogućiti testiranje iz domova zbog COVID-19 pandemije. Ali testiranje nije najveći razlog današnjim problemima.

P: Što je s multiplayerom?
O: Nismo još potvrdili nikakve datume. U siječnju ćemo interno ponovno procijeniti situaciju, a sada se koncentriramo na popravljanje igre.

P: Jeste li pod pritiskom procijenili da ne smijete još jednom odgoditi launch?
O: Nije bilo neuobičajenih pritisaka. Nismo dobro procijenili razinu problema i vjerovali smo kako možemo sve stići do datuma izlaska.

P: Kako su Sony i Microsoft dopustili izlazak igre i odobrili certifikaciju?
O: Možemo samo pretpostaviti kako su nam vjerovali da ćemo popraviti igru do izlaska. Odgovornost je isključivo na nama, a mi nismo uspjeli ispuniti njihova očekivanja.

P: Zašto niste prikazali stanje igre na konzolama uoči izlaska
O: Do zadnje minute smo radili na igri i vjerovali kako ćemo uspjeti popraviti stvari do izlaska. To je utjecalo na odluku da recenzentima ne ustupimo kopije za konzole.

P: Je li možete “ubaciti” još developera, kako su raspoređeni timovi unutar studija i hoće li ovo dodatno odgoditi novu The Witcher igru?
O: Timovi koji rade na drugim projektima i dalje rade na njima. Ekipa s Cyberpunk projekta je umorna, svima je potreban odmor i sada se raspoređuju za rad na nadogradnjama najmanje do kraja veljače iduće godine. Problem ne možemo riješiti s uvođenjem novih developera, prekasno je za to.

P: Sudjeluju li Sony i Microsoft u pokrivanju troškova povratka novca?
O: Bez obzira što smo mi igračima ponudili povrat novca, s izdavačima konzola nemamo nikakve posebne uvjete. Oni i dalje generalno ne dopuštaju povrat novca ili ga nude pod ograničenim uvjetima. Mi pokrivamo sve troškove.

P: Hoćete li sniziti cijenu igre na konzolama?
O: Ne planiramo to.

P: Jeste li mogli jednostavno odustati od izdavanje igre na starim konzolama te ju izdati samo na novim konzolama i PC-ju?
O: Čak i da smo u zadnji trenutak odlučili to napraviti, ne postoji mogućnost izdavanje igre na novim konzolama, a da zaobiđemo stare. Izdali smo zato verziju za starije konzole koja se bolje izvodi na novim konzolama zbog naprednijeg hardvera, a igračima smo obećali besplatnu nadogradnju jednom kada dovršimo nativnu next-gen verziju igre.

P: Kakav je prijem kod PC igrača?
O: Igrači na računalima su generalno zadovoljni s igrom, zadovoljni smo statistikama igranja te i tu verziju igre nastavljamo nadograđivati i optimizirati. Ocjene igrača na Metracriticu su slabije, ali ukupna ocjena raste. Kada se filtriraju ocjene igrača s konzolama te onih igrača koji nisu ili su Cyberpunk 2077 igrali jako kratko, prosječna ocjena igrača je čak 85.

Čitavi transkript možete pregledati na službenim stranicama CD Projekt Reda.

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS
Igra

Povezano