Oni koji su voljeli prvi Death Stranding, prije dva tjedna ostali su oduševljeni novim prikazom Death Strandinga 2. Ostalima je i dalje sporna osnovna gameplay petlja – dostavljanje paketa i “hodanje”, međutim, ostaje li zaista sve na tome?
U svojem prvom Youtube obraćanju nakon sedam godina, Kojima otkriva najveću gameplay razliku u odnosu na original – deformacije terena u realnom vremenu. Igrači će, kaže, nailaziti na prirodne katastrofe poput požara, poplava, potresa i drugog, što će na petlju igranja utjecati na način da ćete morati u hodu improvizirati. Cesta kojom ste naumili kamionetom može propasti, a planina za koju ste se opremili najboljim čizmama možda postane ponor…
Nešto od toga vidjeli smo u traileru, kada nabujala rijeka uništi most ili kada se uruši dina, što dovodi do još jednog novog elementa – novih bioma i opće raznovrsnijeg okruženja.
No možda i najveća stvar koja je mnogima promaknula je teret. Naime, kada to situacija zahtjeva, kada treba nešto skautirati ili odraditi borbu, moći ćete ga kompletno spustiti na zemlju. Nešto što je izuzetno nedostajalo u jedinici. Postoji i naznaka kako će akcijski dijelovi dobiti dublju dimenziju, premda Kojima ovaj put nije želio o tome.
Radnja DS2 kreće nedugo poslije događaja u originalu. Legendarni kreator dotaknuo i filma za kojeg je još jednom potvrdio da će se dogoditi, ali u ovom trenutku još uvijek nije definirao priču, glumce ni ostale bitne detalje.