Demo za Final Fantasy 16 još uvijek nema konkretan datum. Developeri iz Square Enixa uporno ponavljaju “nekoliko tjedana prije izlaska”, međutim, na nedavnom preview doađaju za novinare ipak je otkriveno nekoliko informacija.
Prva je da će demo biti veći i duži nego u nekim drugim igrama. Trajat će “satima”, protezat će se na dijelove igre koje su igrali i novinari gdje je protagonist Clive u svojim mlađim danima, što je svojevrstan uvod u zbivanja igre koja će trajati, a u fokusu je protagonist Clive u svojim mlađim danima što je svojevrstan uvod u igru trajnosti od nekoliko desetaka sati.
22. 6. kada Final Fantasy 16 izađe ekskluzivno za PS5, neće biti tzv. day one zakrpe, što je za moderne igre pravi raritet. Igra je dovršena, Hiroshi Takai je poručio Game Informeru, završni build je spreman za izlazak, ispoliran je do zadovoljavajuće mjere, pa premda je izvjestan download neke manje nadogradnje, ne očekujte goleme zakrpe i velike tehničke probleme po launchu.
Producent Naoki Yoshida dodaje kako je FF16 i sadržajno zaokružen. Ovaj tandem je narativno isporučio sve što je planirao te ne planira nikakve veće dodatke ili ekspanzije. “Tražimo od igrača punu cijenu za ovo iskustvo, stoga želimo isporučiti iskustvo jednako iznosu kojeg će platit. Ili čak i više od toga”, poručio je Yoshida.
Međutim, oboje ostavljaju prostora za razvoj nove igre ili poveće ekspanzije. Ako dobiju pozitivne povratne informacije igrača, razmotrit će povratak Cliveu u Valistheu. Iako se zagriženim fanovima ne sviđa potpuna transformacija u akcijski gameplay, samopouzdanje kojim zrači ovaj par te premoćno pozitivne reakcije onih koji su ga igrali, čini nam se da će igrači pozitivno valorizirati Final Fantasy 16.