Vijesti

Destinyju i Anthemu crno se piše, The Division 2 postavio je ljestvicu nikad više

Dark Zona je upravo postala još veće čudo, a samim time i igra!

Kao čovjek koji ima preko 1000 sati u igri i dalje igra The Division te nakon što sam jučer pogledao nekoliko sata video materijala, mogu slobodno reći – ovo će biti prava stvar. Na početku, The Division nije bio dobra igra. Nedostajalo je sadržaja, nije bilo pravog end gamea, sam developer bio je izgubljen sa smjerom igre. Trebalo je nekoliko mjeseci, pa i godina dok The Division nije sjeo na pravo mjesto. Kao nikad prije, Ubisoft i Massive počeli su slušati igrače. Ne samo slušati, nego su igrače zvali na testiranje novih stvari i slušali si njih što imaju za reći. Rezultat toga je nikad bolja i sadržajnija igra koja je postavila fantastične temelje za mlađeg brata koji dolazi već 15. ožujka.

Dark Zona je i dalje jedinstveni sustav u svijetu igara

Jučer je konačno podignut embargo, pa smo dobili hrpu novih informacija o igri, točnije o njenom PvP dijelu budući da tek trebamo vidjeti što su napravili po pitanju PvE u igri. Sve što smo moglo vidjeti djeluje itekako pozitivno i kao 2-3 koraka naprijed. Prije nego krenem objašnjavati sve novine, za vas koji ne znate što je Dark Zona, nije lagano sve objasniti. Dark Zone je zapravo sociološki eksperiment. To je PvP (igrač protiv igrača) + PvE (igrač protiv botova da tako kažem) područje. U Dark Zoni vi ne morate nikoga ubiti, ali upravo zbog toga je sociološki eksperiment – igrači ubijaju druge igrače. 

https://www.youtube.com/watch?v=qImRgTG8OE0

Da živimo u idealnom svijetu svih 24 igrača bi farmali Dark Zonu, ubijali bi AI neprijatelje i skupljali loot. Ali, zašto bi samo to radili kad možete ubijati i druge igrači i krasti njihov loot? Dark Zona je nešto najbolje i najgore u isto vrijeme. Koliko mi se samo puta dogodilo da sam pronašao savršeni loot koji sam tražio tjednima, krenem ga izvlačiti (kontaminiran je) i napadne me druga grupa od četiri igrača i ukrade mi isti. Onda skupim svoju ekipu, pa krenemo mi njih nalupati, a oni nas opet unište, pa se svađamo koliko smo jadni i loši, a u igru imamo stotine i stotine sati. Dobra stara vremena.

Massive i Ubisoft su Dark Zonu u The Divisionu 2 podignuli na nekoliko razina više. Kao prvo, po mraku Dark Zona je baš strašno i jako mračno mjesto. Mjesto u koje kad uđete, znate da ne želite biti tamo. Atmosfera je prilično jeziva. Koncept je i dalje jednak. Imate NPC-ove, landmarke za čistiti, ali sad će biti i ostali likovi koji će vam davati misije unutar Dark Zone. Kao što ste mogli vidjeti u traileru, ovaj puta nemamo jednu veliku i spojenu Dark Zonu, već 3 manje i odvojene. 

DxJb1HkWkAAZC6K

3 rogue statusa. Druga dva su vam poznata, a prvi zaradite kad ne ubijete nikoga nego kradete loot ili obijate zaključane kutije

Umjesto 24 igrača u jednoj Dark Zoni, sad imamo 12. Kažu svi koji su igrali da je brojka odlična zbog toga što je područje za igranje manje i balans je pogođen. Zašto čak 3 Dark Zone? Pa kad vam kažem da su dvije Dark Zone normalne, a jedna je pakao. Ajmo redom. U ove dvije “normalne” Dark Zone niti jedan igrač neće imati prednost. Bez obzira kakvu opremu imate, cijela oprema je normalizirana. Nema prednosti nitko, nego će u pitanju biti čisti skill igrača. Sve drugo je normalno – kad netko ode u rogue status to sve ćete vidjeti na mapi. Svi indikatori baš kao sad su tu. 

Potpuno novo Dark Zone iskustvo

Treća Dark Zona ujedno je i najzanimljivija i potpuno hardcore. U njoj sva pravila koja sam naveo ne vrijede. Nema nikakvih pokazivača da je netko rogue, pa tako nećete znati tko je pored vas i što je napravio. Ako ste igrali na stotine sati igru i imate najbolju opremu, ovdje normalizacija ne vrijedi. Ako imate jaču opremu to ćete moći i pokazati. Friendly fire je aktivan u ovoj zoni. Dakle, ako netko vam stane pred nišan, bez obzira bio on vama prijatelj ili ne, napravit ćete mu štetu. U ovoj Occupied Dark Zoni možete pronaći i jači loot. Igrači kažu da je jezivo baš zbog toga što nema nikakvih pokazatelja da je netko loš ili radi probleme. 

Također, u svakoj od zona na checkpointe će biti postavljeni turreti koji će spriječiti igrače da “kempaju” ispred i ubijaju konstantno druge igrače. Sve promjene nisam niti blizu naveo, pa je najbolje da pogledate cijeli video koji ću vam staviti, a koji objašnjava sve promjene. isto tako, u ovome tekstu smo se dotaknuli samo promjena u modeovima, a kao što sami vidite, čitav gameplay je unaprijeđen. Zvuk oružja je puno bolji, ponašanje oružja puno realnije, a konačno više nema i chicken dancea budući da likovi koje kontroliramo imaju masu.

https://www.youtube.com/watch?v=Z-vr9Rs2L-c&t

Za razliku od Divisiona 1, ovdje će odmah biti ubačen PvP mode nazvan Conflict, što je zapravo 4vs4 mode u kojem će igrači igrati različite izvedenice kao što su Domination, Control i dr. Sve to imate opisano u trailerima. Tek trebamo doznati kako je Massive unaprijedio PvE u igri, a ovih dana ćemo vidjeti koje su to promjene stigle u samu opremu, atribute i slaganje gear setova. Jedva čekamo. 

Igra

Povezano