Vijesti

Detaljnost modela automobila GT Sporta je toliko bolesna da ćemo ih viđati i nakon ere PS4

Gran Turismo Sport je pred vratima (igra izlazi ove jeseni ako ne bude odgođena, što i ne bi bilo neko čudo s obzirom na prijašnju praksu). U međuvremenu na vidjelo dolazi sve više (pozitivnih) detalja.

Kazunori Yamauchi, svjetski poznat izvršni šef Polyphony Digitala i novog GT Sporta iznio je neke nove informacije o igri za IGN, koje će zasigurno obradovati sve fanove virtualnih simulacija vožnje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema navodima Yamauchi sana, modeli izrađeni za GT Sport su toliko detaljni i napredni da će se vjerojatno koristiti i sljedećih par generacija konzola nakon PlayStationa 4.

„Modeli koje koristimo u GT Sport su nešto što ćemo koristiti i na sljedećim konzolama nakon PS4 i PS4 Pro. Ovaj nivo detaljnosti i podataka je nešto što će se vjerojatno zadržati i u sljedećih 10 godina. U ovom trenutku preciznost u prikazu modela je nešto što u svijetu nema konkurencije. Jedini trenutno detaljniji automobilski modeli su oni tvornički rađeni u CAD-u, koji ionako ne mogu biti renderirani u stvarnom vremenu“, izjavio je Kazunori Yamauchi.

Yamauchi je posebno ponosan i na iskorak u pogledu zvučnog aspekta igre: „Stvari koje možete učiniti sa zvukom na PS4 su neograničene. Zapravo želim reći kako nema granica u opsegu posla koji možemo izvesti sa zvukom. Postoji još sitnica koje želimo izvesti, ali s obzirom na broj otkrića i implementacija zvučnih rješenja, trenutni doseg u tom segmentu je veoma zadovoljavajuć. U odnosu na grafički prikaz, rekao bih da smo čak napravili mnogo veći iskorak po pitanju zvuka, u što ćete se i sami uvjeriti.“

Da se prisjetimo, GT Sport podržavat će 1080p rezoluciju i 60 fps-a na PS4, dok će na PS4 Pro biti moguće ostvariti i 4K rezoluciju uz pomoć checkerboard renderiranja, uz podršku za HDR prikaz i Wide Color Gamut.

Igra

Povezano