Nvidjina deep learning super sampling tehnologija zauvijek je promijenila način na koji se igraju PC igrači. Posebno oni na RTX generacijama grafičkih kartica s Tensor AI jezgrama mogu koristiti prednosti deep learning tehnologije kojom Nvidia dominira tržištem.
Neuronska mreža kalkulira i rekonstruira oštrije prikaze slike uz manju potrošnju resursa. Prikaz u 99% slučajeva izgleda bolje, što ostavlja dodatni prostor igračima za podizanje rezolucije ili ray-tracing.
Dosad su developeri trebali usko surađivati s Nvidiom kod razvoja DLSS podrške budući da je neuronska mreža trebala obraditi gomilu precizno snimljenih slika, a od RTX30 generacije grafičkih kartica i DLSS-a 2.0 sistem je sposoban učiti samostalno s najobičnijim generičnim slikama iz igre.
DLSS SVIMA!
Što znači da su stvoreni preduvjeti da apsolutno svi mogu implementirati DLSS u svoje igre, stoga je jučer stigao službeni DLSS plugin u Unreal Engine. To ujedno znači kako ćemo gomilu igara reda manje ili srednje veličine na Steamu i EGS-u uskoro moći igrati uz bolji prikaz i izvođenje, a sa identičnim hardverom.
Što prije DLSS dođe do šireg broja gamera, to bolje. Nažalost, budući da se radi o Nvidijinoj tehnologiji, DLSS nije dostupan na konzolama i AMD-ovim grafičkim karticama. Ali AMD zato priprema svoje slično rješenje imena Super Resolution koje bi trebao predstaviti negdje ove godine.