Ranije ove godine Capcom je osokoljen uspjesima Resident Evil serijala predstavio nastavak Dragon’s Dogme 2 od koje također očekuje velike stvari. Ambiciju je pokazao prvim gameplay prikazom, četiri puta većom mapom, a sada i usporedbom s najuspješnijom videoigrom svih vremena.
U razgovoru s VGC-om, game director Hidetaki Itsuno pričao je o evoluciji fantasy RPG žanra od izlaska originala te o potrebi da i druga Dragon’s Dogma prati trendove. Dvojka će, kaže, nadograditi premisu jedinice sa svim onim što, limitiran hardverom, nije mogao original. Čisto za usporedbu, 2012. kada je izlazila prva Dragon’s Dogma, izlazila je na PS3 koji je brojao samo 256 MB RAM memorije, a PS5 je broji 64 puta više. Golemi hardverski odmak Capcomu će omogućiti življi svijet.
“Ako moram odabrati neku igru koja je izašla od prethodnika, onda je to GTA 5. Divio sam se kako su uspjeli stvoriti svijet u kojem se doista činilo kako NPC-ovi vode vlastite živote neovisne o igraču. Svašta se moglo dogoditi dok ste istraživali grad i sve na što biste naišli doimalo se kako bi se odvilo bili vi tamo ili ne.”
Življi svijet
Čisto za usporedbu, i GTA 5 je inicijalno izašao na PS3 (i X360) i pravo čudo je što su Rockstar i neki drugi developeri tada izvodili. Deset godina kasnije, GTA 5 je inspiracija Dragon’s Dogmi 2, ali kako naglašava novinar VGC-a, koji je dobio mogućnost zaigrati igrivi build, DD2 igra se i osjeća poput prethodnika, tako da fanovi JRPG-a ne moraju biti u strahu.
Zanimljiv primjer te zanimljive inspiracije su Pawnovi, koji Arisena prate kroz igru, a koji će u nastavku biti komunikativniji te ukazivati na zbivanja u svijetu. Ali baš poput u GTA, a znaju to oni koji često ponavljaju misije, dijalozi će imati varijacije te se ni Pawnovi ni drugi NPC-evi neće previše ponavljati.
Dragon’s Dogma 2 izlazi negdje u 2024. na PC, PS5 i XSX/S.