The Last of Us serija i Uncharted film prvi su projekti PlayStation Productionsa, filmskog studija kroz kojeg će Sony u narednim godinama nastojati adaptirati svoje popularne video igre.
I dok je snimanje Uncharted filma završeno i nalazi se u fazi postprodukcije, za The Last of Us seriju tek se stvara svojevrsni okvir. Dogovorena je suradnja s HBO i Craigom Mazinom (Chernobyl), odabrani su i glumci, udara se završna nota skripti, ali i izrađuje se protetska filmska šminka.
“Upravo sam gledao prvi protetsko testiranje za Clickera i izgleda nevjerojatno dobro. Fantastičan osjećaj vidjeti je kako takvo nešto dobiva život”, ispričao je između ostalog Neil Druckmann o The Last of Us seriji.
“Dugo smo pričali o tome kako bi prva sezona serije trebala pratiti prvu igru.” Druckmann i Mazin išli su toliko daleko da su raspravljali o tome hoće li u istim scenama likovi nositi identičnu odjeću kao u igri. “To ipak nije toliko bitno”, kaže Drucmkann. Za razliku od toga da treba zadržati “filozofsku podlogu priče”.
“Bitno zadržati srž likova i njihovog putovanja”, dodaje, a shvatit će svi oni koji su odigrali prvi The Last of Us.
Neki od dijaloga preneseni su od riječi do riječi iz igre, ali to ne znači da će serija čitavo vrijeme u stopu pratiti igru. “U nekim dijelovima priča će jako odstupati, ali na bolje, budući da je ovo drugačiji mediji”, tvrdi Druckmann.
“HBO je bio sjajan u poticanju da se odmaknemo od hardcore akcije i fokusiramo se više na dramu likova”, otkriva, a zatim objašnjava kako u igri, a posebno na početku ima ekscesivne akcije kako bi se igrača naučilo koristiti oružje. U mediju poput TV serije to je nepotrebno.
“Neke od meni najdražih epizoda znatno odstupaju od priče u igri i ne mogu dočekati da ih pogledate”, poručuje Druckmann za kraj. Druckmannove najdraže i sve ostale epizode u najboljem slučaju bismo mogli gledati krajem ove godine, što je najoptimističnija moguća prognoza budući da snimanje još uvijek nije krenulo.