Vijesti

EA je s Need for Speed profila izvrijeđao igrača. “Ponio nas je hype”

Svatko tko prati EA-ov Need for Speed račun na Twitteru, zna da je njegov community manager pomalo ekscentričan. Što je donekle u skladu s brandom koji predstavlja, a posebno s novim Need for Speed Unboundom koji se prezentira kao “edgy”. No sada je pretjerao.

Jedan igrač kritizirao je ideju da kupci skuplje izvedbe mogu zaigrati Unbound tri dana prije službenog izlaska, na što mu se EA-ov zaposlenik narugao da ima “milkshake brain”, a potom naglasio da može plakati zbog skuplje verzije s ranijim datumom izlaska ili jednostavno kupiti po normalnoj cijeni i čekati.

Kao i uvijek kod incidenata ovakvog tipa, do promjene dolazi tek kada zaprijetite novčanikom. “Izgubili ste kupca. Bravo, ostanite ‘edgy’ i budite relevantni 12-godišnjacima”, poručio im je Kylo, nakon čega je vjerojatno uletio netko od nadređenih, obrisao postove, a potom se ispričao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Priznajemo, uhvatili smo se u hypeu pred lansiranje i neki od naših nedavnih odgovara na društvenim mrežama prešli su granicu”, EA se posuo pepelom.

Igra

Povezano