
Razvoj kampanje za sljedeći Battlefield naslov, interno nazvan “Glacier”, suočio se s ozbiljnim preprekama koje su značajno utjecale na cijeli tijek projekta. Kako javlja Ars Technica, Electronic Arts je prošle godine zatvorio studio Ridgeline Games nakon što se ispostavilo da višegodišnji rad na single-player kampanji nije ispunio interne produkcijske standarde.
Tim u Ridgelineu, koji je predvodio Marcus Lehto (ko-kreator Halo serijala), radio je dvije godine na kampanji, no izvori tvrde da nisu imali potrebnu produkcijsku podršku. Budžet i kadrovski resursi konstantno su im smanjivani, a sustavne interne revizije i evaluacije gotovo da nisu postojale. Kada su EA-ovi čelnici napokon dobili pravi uvid u stanje projekta, bilo je prekasno – sadržaj nije bio upotrebljiv, a kampanja je u cijelosti odbačena.
Nakon gašenja Ridgelinea, odgovornost za single-player razvoj prebačena je na iskusnije timove iz DICE-a, Criteriona i Motivea. Ipak, ništa iz prethodnog rada nije moglo biti spašeno, pa je cijeli koncept kampanje morao krenuti ispočetka. Zbog toga projekt kasni, iako multiplayer komponenta napreduje bolje te ima funkcionalne alpha verzije, što je u skladu s internim rokovima.
Daleko najveći budžet za neki Battlefield naslov
Dodatni izazov predstavlja i organizacijska dinamika unutar različitih timova. Izvješće spominje razlike u kulturi rada između američkih i švedskih studija (posebno DICE-a), što često rezultira neskladom u odlučivanju i planiranju. Ovi problemi dolaze nakon katastrofalnog Battlefielda 2042 što je stavilo dodatan teret na leđa uključenim timovima.
Unatoč izazovima, EA ostaje pri ambicioznim planovima. Tvrtka želi da Battlefield postane dugoročna live service platforma s ciljem okupljanja više od 100 milijuna igrača, čime bi konkurirala divovima poput Call of Dutyja i Fortnita. Međutim, ni jedan Battlefield dosad nije bio ni blizu takve brojke – rekord drži Battlefield 1 s otprilike 30 milijuna igrača. U skladu s time novi Battlefield ima dosad najveći budžet, navodno preko 400 milijuna dolara što je, kažu izvori, debelo premašeno.
Očekuje se da će Battlefield Glacier biti predstavljen tijekom ljeta 2025., a izlazak je planiran do kraja fiskalne godine, odnosno najkasnije do 31. ožujka 2026.