Namco Bandai je potvrdio kako će Elden Ring na PC-ju i konzolama imati više različitih modeova izvođenja.
Sada već standardni Performance i Resolution modeovi bit će i djelom novog naslova From Softwarea. Performance će se na next-gen konzolama i PC-ju izvoditi u 60 FPS-a uz dinamičnu rezoluciju, a Resolution mode pokušat će Elden Ring držati u nativnoj 4K rezoluciji uz 30 FPS-a, navedeno je na support stranici izdavača.
Elden Ring imat će i raytracing refleksije, ali ne odmah po izlasku. One će biti implementirane nekada nakon izlaska sa zakrpom. Za očekivati je kako će one na konzolama biti omogućene samo u Resolution modeu, ali još uvijek čekamo službenu potvrdu.
Sa ili bez raytracinga, Elden Ring u najnovijem gameplay prikazu izgleda nevjerojatno. Ovaj tjedan odabrani sretnici će ga isprobati kroz svojevrsno testiranje mrežne stabilnosti, a igrat ćemo ga na svim aktualnim konzolama i PC-ju 25. 2. iduće godine.