Vijesti

Elden Ring je jedna od najboljih igara svih vremena, slažu se prve recenzije

Podignuo se embargo na recenzije Elden Ringa. I dok smo očekivali jako dobre ocjene, Elden Ring je apsolutno ubio te je već sada sasvim jasno kako će konkurirati za igru generacije. Diskusija na forumu gori, a gori i prosjek ocjena na Metacriticu.

Jer u trenutku pisanja ovog teksta, nakon 43 objavljene recenzije velikih svjetskih medija Elden Ring drži prosjek ocjena od čak 97 što ga svrštava među 10 do 20 najboljih igara svih vremena.

Imerzivni otvoreni svijet

“Oni koji slave Souls igre dobit će igru kakvu su oduvijek željeli”, poručuju s VGC-a uz ocjenu 5 od 5. Njihov Jordan Middler smatra kako Elden Ring nudi sadržaj za igranje i narednih nekoliko mjeseci, a još dugo vremena će se otkrivati što ustvari igra sve ima za isporučiti.

“Jednom u dugo vremena dobijemo igru koja besprijekorno ukomponira gameplay, čudesan svijet, nevjerojatnu glazbu te neusporedivo umjetničko usmjerenje”, pišu na Game Informeru. Daniel Tack oduševljen je svijetom u kojem se lako izgubiti. Oni koji traže linearniji pristup poput onog u prošlim Fromovim igrama će ga i dobiti, jer postoji jasan put kroz, nazovimo je tako, kampanju, ali svijet nudi još gomilu toga što vrijedi istraživati, odnosno, sporedan sadržaj je jednako kvalitetan. “Čak i nakon 55 sati igranja vuče na istraživanje”, poručuje.

Kakvim god ga smatrali, IGN ne daje često savršene ocjene. A Elden Ring ju je dobio. Mitchell Saltzman Elden Ring opisuje kao svaku drugu Souls igru. Kao ljutnju, tugu, a zatim neopisivo olakšanje kada se svladaju prepreke. Samo u većim količinama. “From Software je stvorio svijet poput onoga u Breath of the Wildu, fascinantan i prepun sadržaja koji nagrađuje istraživanje , dok je istovremeno uspio ugurati Dark Souls igru u njega.”

“Podgrijani” bossovi

I dok smo tražili neku recenziju koja bi eventualno spomenula neki nedostatak, u moru savršenih ocjena pronašli smo onu od PC Gamera. Oni uz 9/10 navode kako je Elden Ring “previše sličan” prethodnim Fromovim igrama, najviše Dark Soulsu, a prvenstveno tu misle na bossove čija “reciklaža je umanjila doživljaj”. I to im je jedina zamjerka, uz visoke hardverske zahtjeve na PC-ju i tehničkih problema u vidu povremenog stutteringa.

Sva četiri recenzenta i desetine drugih hvale Fromov pristup otvorenom svijetu. Koji je prepun sadržaja, kvalitetnih priča i likova, a istovremeno ne ubija “uskličnicima” i markerima poput drugih igara. Sporedne stvari otkrivaju se diskretno, a gotovo svaka lokacija nagrađuje nečim posebnim. Bio to boss, komad opreme, zanimljiv novi lik ili svo troje u paketu.

Čini se da će u Elden Ringu uživati svi ljubitelji Souls igara, a u njemu bi se mogli pronaći i debitanti takvog stila igara. Unatoč nekim dvosmislenim izjavama čelnika studija, čini se da je Elden Ring i dalje težak poput prethodnika, a debitanti bi se mogli pronaći u grupama igrača koji vole dobre RPG-eve te kvalitetno razrađene svjetove i univerzume.