Dok je prošlogodišnji F1 naslov tek sramežljivo koristio naprednije mogućnosti DualSense kontrolera za PS5, za ovogodišnju verziju Sony i Codemasters zajedničkim snagama spremaju evoluciju tog dijela igraćeg iskustva.
Prošogodišnja limitirana podrška za adaptivne triggere sada je proširena na punu haptičku vibraciju gdje developeri obećavaju podršku na razini jednog Gran Turisma 7. Dakle, osjećat će se krhotine, neravnine, rubnici ispod svakog kotača posebno…
Adaptivni triggeri prenosit će količinu otpora kotača izravno na R2 i L2 okidače. Primjerice, kada se kotači zakoče kod kočenja, osjetit će se na kontroleru, kao što će se osjetiti proklizavanje, podrhtavanje bolida…
Uključen je i zvučnik preko kojeg će komunicirati inženjeri iz pitstopa, a sve to od 1. 7. kad F1 22 izlazi za PS5, ali i na sve druge aktualne platforme.