Vijesti

Facebook pokrenuo Gameroom servis, Steam dobiva konkurenciju?

“Zbog Gamerooma, Valve će morati početi raditi igre. Half life 3 confirmed.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon višemjesečnog testiranja, Facebook je pokrenuo svoj vlastiti servis za distribuciju igara. Podsjećamo se, Facebook kad je postajao popularan na ovim prostorima negdje 2008. godine bio je natrpan igrama zasnovanim na socijalnoj interakciji. Sjetimo se samo Zynginog pokera ili Farmvillea. A onda je tome došao kraj, zajedno s popularizacijom pametnih telefona  i korisnici su se većinom preselili na mobilno igranje, a prihodi od igranja su se značajno umanjili. Ipak, nije Facebook zbog toga pao na prosjački štap, baš naprotiv, prihodi su povećani kroz neke druge kanale, a danas je Facebook jedna od najbogatijih trvtrki na svijetu. Kad imaš toliko novaca da ne znaš na što bi ih potrošio, tu već na vidjelo izlaze neke osobne taštine, a poznato je da je Zuckenberg gamer.

Tako je nastao Gameroom kojeg možete preuzeti ovdje. Gameroom je servis za distribuciju igara sličan Steamu, ali ipak postoji značajna razlika. Facebookov servis, barem u svojem začetku cilja casual publiku koju nastoji privući ležernim igrama od kojih se većini nas diže kosa na glavi. Tako je Gameroom prepun igrica i teško je zamisliti kako bi jednog dana mogao postati konkurencija Steamu, Originu i sličnim servisima.

facebook.jpg

Nećemo lagati, ostali smo pomalo razočarani kad smo otvorili kategoriju strategija. Očekivali smo barem jednu “pravu” igru, barem nekakvo iznenađenje u obliku Civilizationa za kojeg znamo da je Zuckenberg veliki obožavatelj.

A mogao bi, pogotovo ako je suditi po integraciji u popularni Unitiy, koji će u svojoj novoj verziji ponuditi izdavanje igre direktno na Gameroomu. Na internetu se šuška kako Facebook već pregovara s nekim većim izdavačima, međutim, to u ovom trenutku nije realno očekivati. Pogotovo ako obratimo pažnju na mizernih 500mb, koliko naime iznosi gornja granica veličine igara koje će Facebook prihvatiti. Ipak, od nečeg se treba krenuti, a iz Facebooka su pametno procijenili kako će se za početak najlakše probiti kroz tržište ležernih mobilnih igara.

Sigurno je samo jedno, Facebook će kad-tad postati ozbiljan igrač u gaming industriji. Nakon kupnje Oculus Rifta to pokazuje i Gameroom, a kad uzmemo u obzir veliki novac kojim tvrtka raspolaže onda ništa nije nemoguće.

Povezano