Vijesti

Fenomen zvan Fortnite ne jenjava; igra je traženiji pojam na Googleu nego Minecraft i Bitcoin

Epic Games je jednostavno totalno pogodio “u sridu” s ovim naslovom i ne pušta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za početak, evo ponešto nepobitnih činjenica. Još u siječnju se epic pohvalio kako njihovu igru Fortnite Battle Royale igra oko 45 milijuna igrača, a da ih je istovremeno u veljači igralo čak 3,4 milijuna. Fortnite je toliko popularan da je kao pojam pretrage na Googleu zadnjih tjedana nadmašio čak Minecraft i Bitcoin. A svi znamo koliko je Minecraft popularan te kakva je bila ludnica oko kriptovaluta i volatilne vrijednosti Bitcoina zadnjih mjeseci.

Grafikon_fortnite.PNG

Kako se mjesec veljača približava kraju, tako se učestalnost pojma Fortnite povećava. Sve vezano uz Fortnite je totalno sada u trendu.

Izvor: Google trends

Igra uživa planetarnu popularnost i na Twitch streaming servisu. Popularni Twitcheri kao što su Ninja, Shroud i Dr. DisRespect dižu masne pare igrajući Fortnite, a bilo je dovoljno da se reper Drake pridruži Ninji na jednoj partiji da gledanost streaminga skoči na impozantnih 630.000 ljudi. A kada još usvojimo činjenicu kako taj isti Ninja, “klinac” koji ima 26 godina, samo od streaminga zaradi preko 500.000$ mjesečno, dođe vam da se zapitate zašto uopće imati dobre ocjene u školi, ići na fakultet itd. Autor teksta ide evaluirati svoje životne preferencije i probati ugurati u CV termin kao što je Twitch streamer. Nema druge. Ah da, tu sigurno nisu ubrojene i brojne donacije i ostali izvori prihoda. Možda je i bolje da nisu.

A znate li da se analitičari brinu radi nečega? Da, čak i ovakav uspjeh jedne free to play igre ne može proći bez potencijalnih minusa.

Briga za druge izdavače igara i njihove zarade

KeyBanc Capital Markets analitičar Evan Wingren je za svoje klijente napisao kako rastuća popularnost Fornite igre u budućnost može predstavljati taktički rizik za ostale izdavače igara. Kao što znamo, ne postoji neograničeno tržište. Što je proizvod i usluga specifičnija, totalni broj potencijalnih konzumerista se smanjuje. U tom slučaju više nema mogućeg rasta prodaje ili popularnosti na štetu drugoga. U konkretnom slučaju na primjeru Fortnitea, Evan smatra kako igra povećava totalno adresirano tržište, ali će s vremenom doć do toga da zbog toga pate drugi izdavači odnosno njihove igre. Bit će zakinuti za moguće mikrotransakcijske profite unutar svojih igara za čak 10% zbog potencijalne kanibalizacije od strane igre Fortnite.

To znači da Fornite može dobiti takav momentum da će igrači jednostavno početi odbacivati druge multiplayer igre i radije igrati Epicov popularni battle royale naslov. Izdavači poput Electronic Artsa, Activisiona ili Bungiea će očito morati dobro razmisliti što dalje i kako se pripremiti za takav scenarij. Igrači će uglavnom reći da su si sami krivi jer rade loše ili dosadne igre isprepletene hrpom mikrotransakcija dok je Epic očito našao formulu davnih dana. Možda će ih takav rasplet situacije natjerati da počnu radit bolje i zabavnije igre? A sada kad još Fortnite izađe za mobilne uređaje, kolika će to tek publika biti u igri. Opet će padati bijesni rekordi. A autor teksta ide razmišljati o otvaranju Twitch kanala. A gdje je PUBG?

 

Igra

Povezano