Tako se to radi!
Ako su nekoj igri itekako dobro došle brojne odgode onda je to svakako Gran Turismo Sport. Neuvjerljivi gameplay prikazi s početka prikazivanja igre prije dvije godine sada su dovedeni do savršenstva, kroz beta testiranja ispravljeni su brojni nedostatci na koje su se žalili igrači, čak je i zvuk automobila nešto prihvatljiviji. Ipak, u online racerima postoji jedan veliki problem s kojim brojni developeri još uvijek muče muku, a to su trolovi. Naravno, ima ih i u ovakvim igrama, a najmanje što želiš kada voziš jedan ozbiljni simulator su igrači koji te guraju sa staze, ili se namjerno postavljaju na ciljnu traku kako bi ti zapriječili put.
Ekipa iz japanskog Polyphony Digitala stoga se odlučila uhvatiti u koštac s tim gorućim problemom, pa su razvili napredni algoritam koji će pratiti sve aspekte ponašanja igrača, pa tako i njihove putanje, sudare koje će algoritam kasnije karakterizirati kao namjerne ili slučajne, dok su se u PD-u posebno posvetili igračima koji varaju na kraćenju staza. Developeri su samouvjereni kako su stvorili najnapredniji algoritam praćenja vozača ikad viđen u online utrkama.
Nema mjesta za pi*de
Gran Turismo Sport matchmaking trebao bi koristiti rezultate posebno dizajniranog algoritma, te igrače svrstavati u podskupine. Što bi, laički rečeno, značilo – oni ozbiljniji igrači će lakše pronalaziti multiplayer sesije, te će ih isto tako sustav spajati s drugim ozbiljnijim igračima, dok će pi*de, odnosno online trolovi trpiti razno razne penale za svoje nepodopštine.
Novi sustav posebno pozdravljaju igrači pobjednici GT Academy natjecanja, koji u traileru uz nove atraktivne kadrove iz igre objašnjavaju svoju strast prema ozbiljnoj virtualnoj vožnji. Gran Turismo Sport na PS4 stiže 18. 10.