Možda smo malo grubi kad kažemo da su mikrotransakcije razlog zašto nismo i nećemo dobiti story DLC za GTA V, ali u suštini mikrotransakcije i uspjeh isti jesu razlog.
Naime, pojavile su se prilično pouzdane informacije iz isto takog pouzdanog izvora kako je Rockstar planirao izbaciti velike i prave DLC-ove za GTA V single player, ali je odustao zbog uspjeha GTA Onlinea te je sve odlučio podrediti njemu i zaradi putem mikrotransakcija.
GTA Online je zaista ogroman uspjeh za Rockstar na kojem kompanija i dan danas zarađuje hrpu novaca i puno je isplativije staviti sadržaje kao Casino u online svijet, nego u single player.
Potpuno drugačiji Los Santos, zombiji i tko zna što još…
…no od toga naravno ništa. Originalni Rockstarov plan je bio izbaciti nekoliko velikih single player DLC-ova koji bi izmijenili mapu igre, ali je i dodatno proširili.
Primjerice, planirali su napraviti nešto kao što su u Red Dead Redemptionu 1 napravili s Unded Nightmare DLC-om, a to je izmijeniti mapu Los Santosa i pustiti zombije. Također, Casino koji je došao neki dan u GTA Online, trebao je doći u single player dio igre gdje je Rockstar planirao proširiti mapu.
U planu je bilo još DLC-ova velikih, ali nažalost svih igrača koji vole igrati single player GTA V, od toga neće ništa biti jer ponovit ćemo – GTA Online generira novac. Ljudi troše pravi novac na mikrotransakcije i Rockstaru to paše.
Njihova gramzljivost najbolje se očitovala u Red Dead Onlineu gdje Rockstar planirao ljudima prodavati zaista predatorske i ogavne mikrotransakcije, koje su manje bile mikro, a više makro. Naravno da to igrači nisu prihvatili, a bojimo se da Red Dead Online nikad neće zaživjeti u punom sjaju samo zato jer je Rockstar bio previše proklet.