Metal Gear Solid ∆: Snake Eater već je stara vijest. Najavljen prošlog tjedna kao remake po radnji kronološki prvog Metal Gear, trebao bi imerziju i vizuale podignuti za nekoliko razina više, premda će po svemu ostalom biti, kako kažu, vjerna rekreacija.
Tome bi trebao pripomoći angažman originalnih glumaca, što znači da se vraća i David Hayter kao Snake, međutim, koliko vjeran može biti bez izvornih tvoraca? Hideo Kojima i Yoji Shinkawa nisu uključeni ni na koji način, pa čak ni kroz prizmu savjetovanja, Konami je potvrdio IGN-u.
Nakon velikog razlaza Konamija i Kojime, to je bilo i za očekivati. Međutim, Konami navodi kako centralnu ulogu razvoja remakea Snake Eatera nosi tim ljudi koji je ranije usko radio s Kojimom na prethodnim igrama, iako ne navodi imena. Konami dodaje kako je i singapurski Virtuos studio ranije asistirao u razvoju MGS naslova, stoga iskustva ne nedostaje ni u tom pravcu.
Ako vas zanima zašto je kao prvi remake odabran MGS 3, Konami ima odgovor i na to pitanje. “Odabrali smo MGS 3 jer prikazuje rođenje Big Bossa (Naked Snakea), što je početna točka Metal Gear serijala. Drugi razlog je što su brojni fanovi tražili reizdanje upravo te igre”, kažu.
Po pitanju potencijalnih remakeova drugih naslova, Konami poručuje da će osluškivati reakcije igrača. Metal Gear Solid ∆: Snake Eater se očekuje u 2024., a negdje u jesen ove godine prethodit će mu Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 s portovima 2 Metal Geara i prva tri Metal Gear Solid naslova za nove konzole i PC.