Na pitanje je odgovorio Christian Gyrling, jedan od developera u Naughty Dogu.
Jedan od glavnih čimbenika, frame rate, morat će u online multiplayeru za sve biti jednak.
“Verzija igre za PS4 Pro neće dobiti veći frame rate u multiplayeru. To je jedan od zahtjeva koji se mora poštivati kod PS4 Pro, a pogotovo se to odnosi na multiplayer, pa će frame rate biti jednak kao i na standardnom PS4. Sve mora biti identično.”, rekao je Gyrling za Polygon.
No, to ne znači da će verzije igara za PS4 Pro izgledati identično.
“Nećemo ograničiti frame rate. Umjesto toga iskoristit ćemo performanse PlayStationa 4 Pro da bismo povećali rezoluciju. Povećavat ćemo kvalitetu vizuala koliko god možemo i istovremeno zadržavati glatko izvođenje”, priča Gyrling.
Iako se čini da “pravila” osiguravaju jednake uvjete za sve igrače, vlasnici PS4 Pro konzole ipak će na neki način profitirati u multiplayeru činjenicom da posjeduju jači hardver.
“Dakle, ako imate 4K televizor, on prikazuje više piksela i to bi bila jedina prednost. Stvar je zapravo u tome kakav televizor posjedujete i njegovim postavkama. Tako kod borbe iz blizine u multiplayeru neće biti promjena, ali kad će se igrati na većim mapama, igrači na Pro konzolama će vjerojatno imati prednost na većim udaljenostima. Oni će na većim mapama lakše uočiti manje objekte i pokrete”, slikovito objašnjava Gyrling.