Kada smo posljednji put pisali o Travis Scottu, popularnom reperu kojeg je dopala uloga kreativnog partnera na PlayStatoinu 5 većina vas je na to gledala ravnodušno. Mnogi ni ne znaju tko je on, a sasvim je izvjesno kako će čovjek kreirati prvu specijalnu ediciju PS5.
Svjetski poznati časopis Forbes Scotta je smjestio među 30 najutjecajnijih osoba na svijetu mlađih od 30 godina, a u novom specijalnom izdanju novinari su se osvrnuli na to kako reper mijenja način komunikacije između velikih brendova i promotora. Inače kompanija koja vas angažira kaže što trebate raditi, a kod Scotta je obrnuto. Plaćaju ga da on njima zapovijeda, pa tako dobijemo PS5 reklamu poput ove ispod.
Za Epic Games i Fortnite Scott je napravio prvi veliki koncert u nekoj igri uživo kojeg je pratilo 12 milijuna igrača (navodno je zaradio 20 milijuna dolara), a za McDonalds je kreirao potpuno novi menu. Prvenstveno u SAD-u prate ga milijuni mladih ljudi na koje ostavlja izniman utjecaj i što je najvažnije – kupuju što on prodaje.
Kako nastavlja Forbes u velikom osvrtu na Scotta, izvori kažu kako reper u dogovoru sa Sonyjem ima stavku po kojoj će dizajnirati vlastitu PS5 konzolu, a možda čak i pravu igru. “Sve ćemo razotkriti kroz idućih par tjedana”, otkriva Scott.
Prva specijalna edicija PlayStationa 5 baš od Travisa Scotta? Jako moguće. Ali s njim nikada ne znate. Ali znat ćemo nešto u narednih 15-ak dana.