Uz već dvije osvojene titule u FFA Awards 2015, Rocket League na financijskom planu gura više nego dobro.
Developer igre, Psyonix, postoji i radi već 15 godina, a posljednjih deset je u financijskom plusu. Ideju za Rocket League studio je imao još 2008. u obliku igre Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, ali prodaja je podbacila. Popravili su to ove godine daleko boljim marketingom.
Za razvoj igre potrošeno je dvije godine i 2 milijuna dolara. Studio je “preživljavao” radom na AAA igrama, poput Mass Effecta 3 ili Gears of Wara. Odluka da igru na PlayStation 4 izdaju “besplatno”, u sklopu PlayStation Plus pretplate, pokazala se odličnom, a to je bio tek početak. Danas ukupna brojka igrača koji su skinuli igru doseže 8 milijuna na PC-ju i PS4, a ne smijemo zaboraviti da će igra izaći i za Xbox One.
Tako su se 2 milijuna dolara potrošenih na razvoj igre vratili kao zarada od gotovo 50 milijuna. To je 25 puta više od početnog ulaganja, što je respektabilan rezultat koji može biti samo još bolji jer Psyonix ne prestaje s izdavanjem DLC-ova koji se sastoje od novih arena, automobila i kozmetičkih dodataka.