Watch Dogs 2 odmiče od uobičajene Ubisoftove formule koju ste mogli zapaziti u praktički svakoj njihovoj igri. Zanemarite sarkazam iz naslova, drago nam je zbog toga. Sinkronizacija putem penjanja tornjevima je sastavni dio Ubisoftovih novijih igara, naročito Far Cry i posebice Assassins Creed serijala koji je ovu mehaniku i proslavio, zajedno sa sumanuto suludim bacanjem u bale sijena, kao najbrži način za vertikalno spuštanje s ogromnih visina na kojima se obično nalazi točka sinkronizacije.
Sada je Ubisoft uvidio da je reciklaža ipak došla do točke usijanja, lupili su šakom od stol i rekli dosta ovoj repetitivnoj mehanici.
Jonathan Morin, kreativni direktor Watch Dogsa 2 izjavio je: „Ovo nije igra u kojoj otvorite mapu i sve vam je na dlanu. Nema tornjeva. Umjesto toga jednostavno istražujete svijet.“
Umjesto ovoga, napredak u Watch Dogsu 2 nije povezan s setom lokacija kroz koje napredujete i završavanjem misija na istima. Igra se bazira na tome koliko virtualnih hakerskih sljedbenika ima protagonist Marcus Holloway.
„U početku igrač ima par sljedbenika u hakerskoj grupi DeadSec, no za napredak u priči, otključavanje misija, novih saznanja i obavljanje većih operacija bit će potreban i sve veći broj sljedbenika,“ izjavio je Morin.
Watch Dogs 2 izlazi 15. studenog za PS4, PC i Xbox One. Dodajmo tome da će svi budući DLC-i biti vremenska ekskluziva za PS4 za vremenski period od 30 dana.