Stišala se sva silna buka oko Anthema i BioWare-a kao studija, ali šteta je studiju davno načinjena. Anthem je igra koja je prošla kroz toliko problema da je pravo čudo da uopće postoji.
Iako, nažalost, prema zadnjim statistikama, Anthem je prilično mrtva igra jer ju igra prilično malen broj ljudi. Vjerujemo da će se dosta igrača vratiti kada dođe dodatni sadržaj u igru, ali zasad, igra je prilično mrtva.
A da je prava istina da je razvoj igre bio itekako mučan, potvrdila je to poruka koju su pronašli igrači u svijet igre. Veliki problem za igru i developere je bio manjak vizije vodstva studija. Naime, pisali smo o tome da su vodeći ljudi projekta bili izgubljeni i nisu znali uopće kakva će Anthem biti igra i u kojem smjeru žele ići uopće.
Kako raditi onda igru kad ne znaš ni sam što želiš? Očito se to pitao jedan i developer koji je ostavio u igri ovaj codex.
Bioware writer has existential crisis due to lack of script direction, writes feelings into the game. from r/AnthemTheGame
Zamjenite samo pojam “Arcanists” s vodstvom BioWare studija i sve će vam biti jasno.