Vijesti

Jedan od šefova Xboxa 2019.: “U jedinstvenoj smo poziciji da potrošnjom izguramo Sony iz posla”

Prošli tjedan pisali smo o navodnom emailu jednog od čelnika Xboxa koji planira “eliminirati PlayStation s tržišta”, a on je sada cjelovito pušten u javnost.

“U jedinstvenom smo položaju da možemo potrošiti toliko da izguramo Sony iz posla”, šef Xbox Studiosa Matt Booty pisao je šefu financija Timu Stuartu. “Za 10 godina, mogli bismo se osvrnuti natrag i reći – ‘Stvarno smo mogli potrošiti 2-3 milijarde u 2020. kako bismo izbjegli situaciju gdje Tencent, Google, Amazon ili čak Sony postaju Disney igara te posjeduju većinu vrijednog sadržaja'”, percipira gaming industriju u kojoj Microsoft nebi potrošio puno novaca.

Međutim, pokazat će narednih nekoliko godina, 2-3 milijarde prvo će postati 7,5 milijardi za Bethesdu, a potom i 69 milijardi za Activision Blizzard. Booty je predlagao potrošiti 3 milijarde kako bi golemim novcem izbacio Sony iz posla, a u konačnici je dobio 25 puta više, odnosno više od 66 milijardi. U istom periodu, Sony je kupio Bungie za 4 milijarde, te Housemarque, Bluepoint i Nixxes za još neotkrivene, bitno manje iznose, te uložio u podizanje studija poput Firespritea i Havena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Google je 3-4 godine udaljen od postavljanja svog prvog studija, Amazon dosad nije pokazao sposobnost da razvije sadržaj. A sadržaj je ono što mi imamo, u smislu kataloga koji radi na trenutnim uređajima te u vidu sposobnosti da razvijamo novi. Sony je doista jedini drugi igrač koji bi se mogao natjecati s Game Passom, a mi imamo prednost od dvije godine i 10 milijuna pretplatnika”, nastavlja Booty.

Microsoft više ne djeluje po toj strategiji

Emailove je američki FTC koristio kao prilog tezi o, prema njima, stvarnim ambicijama Microsofta. Microsoft se branio da je to bila stara strategija te predstavlja nešto prastaro i nerelevantno za današnje događaje. Booty je na sudu komentirao kako Microsoft više nije toliko fokusiran na okupljanje sadržaja, te je usporedio trenutni pristup s onim kakav Disney vodi kako bi konkurirao Netflixu.

“Email je star tri i pol godine i 25 mjeseci je prethodio objavi akvizicije. Odnosi se na trendove u industriji koje nikada nismo slijedili i nije povezan s ovom akvizicijom”, Microsoft je komentirao za Axios.

Povezano