Užasna poslovna praksa koštat će Anthem više nego išta.
Ne znam koliko vas intenzivno prati Anthem i sve što se događa u vezi igre, ali Anthem bi vrlo lagano mogao postati žrtva early access benefita koji je u današnje vrijeme česta praksa. Svi vi koji Anthem igrate još od 15.2., igrate verziju koja nije dobra i koja će koštati BioWare i EA da to ni sami nisu svjesni.
Early access koji će ubiti igru
Upravo se ovo događa s Anthemom. Igra je i dalje tehnički krš i prepuna grešaka koje frustriraju igrače. Glavne zamjerke igrača, ali i poznatijih streamera ne idu samo u smjeru gameplaya i sadržaja igre, već se masa optužbi odnosi na tehničku stranu koja ubija imerziju igranja. End-game je u ovoj fazi loš, a najjača stvar je što će većina toga biti ispravljena day one patchom koji mnogi neće dočekati jer su sad isfrustrirani stanjem igre.
Posebno mnoge igrače ubijaju preduga učitavanja koja su i prečesta, ali i game breaking bugovi koji će biti ispravljeni ogromnim first day patchom. Internet je prepun kritika na račun Anthema, a mnogi igrači su odustali već sad od igre jer je realno nedovršena. Žalosno je što većina igrača ne svojom krivicom neće niti dočekati first day patch jer su razumljivo i opravdano potpuno isfrustriani stanjem igre.
Anthem sad izgleda puno lošije nego što realno je i što će biti nakon izlaska zakrpe. Jasno je da će i tad igra imati probleme, ali niti blizu kao sad. Pojedini portali su izbacili već recenzije, iako patch nije pušten nikome još. Stoga, ako planirate kupnju Anthema ili želite čuti prave dojmove, pričekajte recenzije koje će doći nakon 6-7 dana od izlaska igre.
EA i BioWare su jednostavno trebali pojesti knedlu i na neki način maknuti early access, ispričati se igračima i napraviti nekakvu kompenzaciju. Ono što su sad napravili igri je puno lošija i štetnija varijanta. Ne kažemo da će Anthem biti odlična igra poslije day one patcha, ali da će biti puno ugodnija i manje frustrirajuća za igranje – to svakako da.
Uostalom, pogledajte samo neke osnovne stvari koje će biti ispravljene, a koje su sad problem u early accessu.
Anthem Day One patch notes
High level fixes
- Improved loading times
- Fixed many infinite loading screens
- Fixed multiple challenges not tracking properly
- A number of issues have been fixed that were causing players to disconnect or crash
- Weapons and gear now have numbers present for modifiers
General Fixes and Improvements
- Loot Reveal and Expedition Summary now correctly play during the end of expedition screen.
- The gather party mechanic has been made more lenient in a number of situations
- At the end of expedition screen players will no longer get stuck on “Recording Victories” or “Skipping All”.
- Game no longer hangs in Javelin menu when unlocking the second, third or fourth javelin
- During the mission “What Freelancers Do” dying after killing Junkmaw & freeing Arcanists leaves you unable to progress, this has been fixed
- Challenges now unlock for players at the correct levels
- Fixed some camera issues during cutscenes
- Legendary Contracts can now be accepted from the Social Hub contract board
Ovo su osnovne stvari koje sad trenutno u igri ne rade i ne valjaju. Ako želite cijeli popis stvari koje popravlja first day patch onda svakako pročitajte cijeli spisak promjena. Nekako nam se čini da je možda bilo pametnije Anthem odgoditi za barem još 2-3 tjedna dok se ovakve stvari ne riješe jer EA i BioWare nisu Anthemu napravili nikakvu uslugu. Štoviše, velike su šanse da su igru osudili na propast prije nego je ona izašla.
Dojmovi su uvelike negativni, a većina njih dolazi zbog tehničkih problema koji će biti ispeglani, ali mislimo prekasno. Zec je već pobjegao s ražnja, a u šumu 12.3. dolazi The Division 2.