Vijesti

Jim Ryan je objasnio zašto je Sony kupio Bungie: “Pomoći će nam u razvoju PlayStation live service igara i više od toga”

Apsolvirali smo svi zajedno da je Sony kupio Bungie. Ono što nismo u potpunosti shvatili zašto je Sony iskrcao $3,6 milijardi dolara i onda rekao da Bungie ostaje neovisan i slobodan izdavati svoje igre gdje to želi. Možda je sve to pomalo pila naopako jer realno je za očekivati da neće sve buduće igre doći na Xbox. Destiny igrači mogu biti mirni jer će igra i dalje biti dostupna na svim platformama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zašto je onda Sony kupio Bungie? Odgovor je dao čelni čovjek PlayStationa.

Live service igre i multiplayer iskustvo

Sjećam se prije dvije ili tri godine kad sam pisao članak o tome, kako je Jim Ryan već tada nedvosmisleno izjavio da želi na PlayStationu više multiplayer naslova. Za većinu igrača, PlayStation je sinonim za najbolje single player igre na tržištu, stoga ne čudi akvizicija Bungiea koji će u budućnosti biti važan kotač PlayStation obitelji u ekspanziji na multiplayer segment gaming tržišta.

U obraćanju za javnost putem SIE bloga, Ryan je objasnio zašto je pred Bungie bacio silne milijarde. Mi ćemo prevesti samo najbitnije dijelove, a kompletnu izjavu imate iznad na linku.

Ponosni smo što Bungie postaje dio Playstation obitelji. Bungie je kreirao neke od najvećih franšiza današnjice (Halo i Destiny op. a.) i pokazao je koliko je sposoban stvoriti svjetove koji stalno evoluiraju i stvaraju veliku imerziju kod igrača. Upravo zato nam je iznimno drago da je Bungie postao dio PlayStationa.

Jim Ryan za SIE blog

Iduće njegove riječi zapravo otkrivaju zašto je Sony dao 3,6 milijardi dolara:

Bungie je pokazao koliko mogu biti uspješni u izdavanju igara za više platformi i njihov live service model pomoći će nama da shvatimo svoju ambiciju koja seže i iznad svijeta igara i vodi ka potencijalnom širenju naše publike.

Jim Ryan za SIE blog

Ovo je strateški korak u daljnjem razvoju igraćih iskustava koja gajimo i razvijamo mi u Sonyju. Bungijeva ekspertiza u stvaranju svjetskog live service iskustva i interakciji s igračima, pomoći će u razvoju nekoliko PlayStation live service igara koje dolaze od strane PlayStation studija.

Jim Ryan za SIE blog

Ostatak teksta slavi Sony i Bungie te njihovu buduću suradnju koja bi trebala isporučiti naslove koje možda nismo do sada igrali na PlayStationu. PlayStation je poznat po vrhunskim single player igrama, a mora se priznati da Bungie zna napraviti kvalitetan live service projekt koji već nekoliko godina generira ogromnu dobit.

Ako znate čitati između redaka, sigurno je da u budućnosti možemo očekivati sve više multiplayer igara koje će izaći iz tvornice PlayStation studija. Live service Killzone? Resistance? Ili možda SOCOM? Sjećate li se MAG-a? Sve je moguće. Pa čak da Bungie podijeli savjet jednom Naughty Dogu koji radi multiplayer naslovu.

Povezano