Vijesti

Kada pročitate hvalospjeve developera o The Last of Us Online, začudite se da je otkazan

The Last of Us Online otkazan je prošlog tjedna. Od onda pljušte reakcije, međutim, prekid razvoja nikoga nije osobito iznenadio. Mjesecima su kružile glasine o problematičnom razvoju i navodnom izostanku krajnje vizije.

Sam Naughty Dog po službenoj objavi prekida razvoja nigdje nije spomenuo probleme u razvoju ili neki opravdan razlog prekida istog. Osim “ne želimo postati live service mašina”, čelnici slavnog studija zapravo nisu pružili iole smisleno obrazloženje.

Štoviše, čitajući javne reakcije developera po internetu, stječe se dojam kako je ND ubio zdravo dijete. Po reakcijama, The Last of Us Online jedan je od najboljih projekata koji je taj studio ikada napravio.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tako dizajner gameplay mehanika Karl Morley tvrdi kako se, igrajući ovu nedovršenu igru, zabavio više nego s ijednim drugim mutliplayer naslovom dosad, a tehnički dizajner Natty Ferguson dodaje kako je ovo vrhunac njegove karijere. Dizajnerica dijaloga i borbe Kat McNally jako je ponosna na sve što je postignula sa svojim timom, a pozitivnih reakcija na X-u/bivšem Twitteru ima još napretek.

Poraz kao pobjeda

Pitate se, zašto je igra otkazana? Sve djeluje savršeno ili u najgorem slučaju jako dobro, pa tim više izlika da ne želi postati live studio u ovakvim okolnostima ne drži vodu. Jer budžet utrošen u razvoj The Last of Us Onlinea zasigurno je bio nemali. Alternativne opcije su brojne. Neke od njih su izdati igru kakva jest po popularnoj cijeni s jasnom “to je to” komunikacijom ili povjeriti nastavak razvoja nekom vanjskom studiju.

Naravno, sve to pod uvjetom da je The Last of Us Online zaista bio toliko dobar, kako PR mašinerija ustraje dokazati. Umjesto “je*iga, nije išlo”, što kao igrači svakako zaslužujemo, ovaj poraz prezentiran je kao pobjeda.

Iskustvo stečeno u razvoju propalog TLoU Onlinea uložit će u neke druge naslove, poručuju iz Naughty Doga. U koje točno, nismo sigurni, jer za kraj obraćanja studio navodi kako u razvoju ima ambiciozne igre, ali za jednog igrača.

Igra

Povezano