Vijesti

Kreator Baldur’s Gatea 3 oštro protiv pretplata u gamingu: “Bit će teže doći do dobrih igara”

“Igrači se moraju naučiti da ne posjeduju igre”, jučer smo prenijeli izjavu šefa pretplata u Ubisoftu. Cijelog dana pljuštale su reakcije, a najglasnije je odjeknuo osvrt Swena Vickea, vlasnika Larian studija i kreatora Baldur’s Gatea 3, najbolje igre prošle godine.

Larian je imao priliku izdati Baldur’s Gate 3 na Game Passu. Phil Spencer ju je nudio, ali Vicke je vjerovao u svoj proizvod, što se pokazalo ispravnim, prije svega financijski. Tada nije komunicirao da su pretplate nužno loše, ali sada obznanjuje svoju skepsu.

“Koja god bila budućnost igara, sadržaj će uvijek biti ‘kralj’. Ali bit će sve teže doći do dobrog sadržaja ako pretplata postane dominantni model i jedna određena grupa dobije moć odlučivati što će izaći na tržište, a što ne. Pravi put je direktno od developera do igrača”, smatra Vicke.

“Gotovo je nemoguće natjerati one koji odlučuju da odobre projekt potaknut idealizmom, a idealizmu je potreban prostor za postojanje, čak i ako može doći do katastrofe. Modeli pretplate uvijek će završiti kao analiza troškova namijenjena maksimiziranju profita”, dodaje.

Baldur’s Gate igre nikad na Game Passu

“Već svi ovisimo o odabranoj skupini digitalnih distribucijskih platformi i vidljivost je brutalna. Ako se sve te platforme prebace na pretplatu, postat će divlje”, zaključio je od čega zazire kao uspješan voditelj i vlasnik studija.

Za kraj dodaje kako nikada nijednu svoju igru neće staviti na pretplatu. Što je malo neobično, budući da je sam Microsoft prije dva tjedna najavio dolazak starijih Baldur’s Gate naslova na Game Pass. “Ponovno otkrijte RPG klasike”, stajalo je u obavijesti poslanoj pretplatnicima, ali od toga očito ništa.

Igra

Povezano