Vijesti

Microsoft troši milijardu dolara godišnje na third-party naslove za Game Pass

Game Pass je isplativ, po nebrojeni put ponavlja šef Xboxa Phil Spencer u intervjuu za Windows Central, u kojem je između ostalog dao do znanja kako nema namjeru dovoditi Game Pass na PlayStation i Nintendo.

Upitan o strategiji za Game Pass te kako se Microsoftu isplati oživljavati neke niša naslove i serijale poput Age of Empiresa, Killer Instincta i potencijalno StarCrafta, Spencer odgovara kako mu isplativi Game Pass omogućuje financiranje takvih igara, naslova koje inače samostalno nebi donosili neku spektakularnu zaradu.

“Uložili smo jako puno novca, third party naslove koji dolaze na Game Pass podržavamo s preko milijardu dolara godišnje. Game Pass je servis koji podržava svakakve igre, od najvećih, do nepoznatih indie naslova koje ne znate da ih volite dok ih ne zaigrate.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Održiva strategija zbog raznovrsnosti ponude

“Ako ste solo developer ili izdavač, morate razmisliti ‘kako dobiti sve ljude da igraju moju igru’. Smatram kako puno izdavača prirodno želi raditi igre koje postaju veliki hitovi, najveći što mogu biti. Mi želimo to isto. Imamo platformu, imamo pretplatnički servis, imamo ljude koji igraju više i ostaju aktivniji bez obzira koje žanrove igraju i to je zašto je naša strategija održiva.”

Navodi kako je Game Pass omogućio naslove poput Pentimenta, Hi-Fi Rusha i Groundeda i ne treba baš svaka igra biti veliki hit u smislu da preuzme svo vrijeme igrača.

Ako uzmete u obzir third party naslove koji su ove godine od prvog dana izašli na Game Pass, milijarda dolara ne čini se pretjeranom, osobito kada znamo kako je zarada od istog u prethodnoj godini za Microsoft iznosila najmanje dvije milijarde dolara. Uspijeva li Microsoft s tom razlikom pokriti razvoj vlastitih AAA naslova te nadoknaditi razliku koju gubi standardnom prodajom? Spencer tvrdi da uspijeva, kaže kako je Game Pass isplativ, a budućnost će pokazati hoće li uspjeti doći do planiranih milijardu igrača.

Povezano