Odnosno da se ispravim, veterana koji više ne rade na tom serijalu.
Odmah na prvi pogled, Monark jako podsjeća na Shin Megami Tensei igre. S obzirom da su na igri radili veterani tog serijala, nije nikakvo iznenađenje. No što je točno Monark? JRPG? Upravo to, japanski RPG sa turn-based free command system borbama, što god im to značilo. Glavni protagonist će biti (opet) srednjoškolac koji će istraživati paranormalne aktivnosti u svojoj školi. Priča će se granati u nekoliko smjerova, no igrač će moći preskakati iz jednog smjera u drugi proizvoljno. Nesmijemo zaboraviti napomenuti da će Monark imati nekoliko različitih završetaka, što je već klasika za ovakve JRPG-ove.
Spomenuo sam da su na igri radili veterani SMT serijala pa da ih nabrojim:
- Tsukasa Masuko – pozadinska glazba
- so-bin – dizajn likova
- Fuyuki Hayashi i Mitsuhiro Hoshino – planiranje i produkcija
- Fuyuki Hayashi i Ryutaro Ito – scenarij
- Kazunari Suzuki i Aya Nishitani – supervizija scenarija
Predstavljanje odnosno otkrivanje igre će biti na službenoj stranici igre za manje od 24 sata pa možete sutra negdje u ovo vrijeme baciti oko.
Monark izlazi 14. listopada u Japanu za Nintendo Switch, PlayStation 4 te PlayStation 5, no ostaje mogućnost i istovremenog izlaska i na zapadu.