Kreatori igre poručuju kako je sustav skupljanja predmeta sasvim dovoljan.
Mikrotransakcije i loot boxes su postali uobičajena stvar u današnjim igrama, barem što se tiče pojedinih razvojnih studija i izdavača.
Međutim, još uvijek postoje developeri koji dizajniraju igru da se igranjem prikupi određeni predmet koji je potreban igraču kako bi unaprijedio svog lika ili željeni komad opreme.
Producent novog Monster Huntera, Ryozo Tsujimoto, je u intervjuu za Gamespot izjavio kako njihova igra neće imati nikakve mikrotransakcije i loot boxes. Sustav nasumičnog generiranja određenih predmeta u igri je dostatan sam sebi.
Svaki put kada igrač ubije čudovište, ostaje nepoznato što će dobiti kao nagradu. Postojat će određeni rijetki dijelovi ili predmeti koje će biti gotovo nemoguće skupiti, postojat će oni koje će se skupljati u velikim količinama, te određene nagrade nakon obavljanja zadataka koje isto tako mogu biti rijetke ili učestale.
Studio se u potpunosti fokusirao na želju da igrači zaista igraju njihovu igru, da iskuse sve čari koje donosi pojedini lov i nagradu koja slijedi nakon uspješno obavljenog posla.