Ipak neće završiti na listi kao još jedan neuspjeli Kickstarter projekt.
Prije nešto više od mjesec smo pisali o tome kako je projekt System Shock Remake zaustavljen na neodređeno vrijeme zbog raznoraznih problema. Svi ti problemi su se svodili na to da je Nightdive jednostavno izgubio fokus i počeo implementirati sve više novih značajki u igru koja je trebala biti jednostavan remake igre u potpunosti vjeran originalu. Sustavno pomicanje datuma izlaska, očiti nenapredak u razvoju bitnih dijelova igre (već fokusiranje na to kako se smrznuti mutanti raspadaju) i vjerojatno potrošen novac su konačno došli Stephen Kicku, CEOu Nightdive Studiosa do glave te je dotični shvatio da to neće ići.
Zbog toga je usljedilo zaustavljanje razvoja igre i revaluacija postojećeg stanja odnosno kontempliranja što i kako dalje s obzirom da izdavači kojima je Nightdive Studios pristupio nisu bili voljni pripomoći financijskom injekcijom. Mnogi gameri i fanovi igre, među kojima je autor teksta, su pomislili najgori scenarij i pretpostavili da je stanka paravan za ono najgore. Propadanje projekta i jačanje negativne reputacije prema Kickstarter projektima.
Ipak, to se nije dogodilo. PCgamer je u razgovoru sa Stephen Kickom i razvojnim direktorom, Larry Kupermanom doznao kako se projekt nastavlja. Njih dvojica su priznali temeljem napisa svojih podržavatelja projekta kako su zastranili od originalne ideje System Shock Remakea. Širenjem razvojnog tima se događalo to da je svatko htio dodati svoj obol u igru pa je time rasla i kompleksnost razvoja igre. Shvatili su pauziranjem razvoja igre da bi bilo najbolje vratiti se razvoju igre kakva je ona bila u Pre-Alpha Unity demou. To ne znači vraćanje na Unity, već Unreal Engine 4 ostaje; jedino što su rekreirali iste dijelove Medical nivoa u njemu. PCgamer kaže kako to super izgleda odnosno sve karakteristično za demo je i dalje tu. Naravno, to je tek mali djelić igre tako da Nightdive Studiosom stoji još mnogo posla.
Svojevrsno resetiranje projekta znači promjene u timu koje Nightdive Studios nije htio otkriti te novi datum izlaska. Kuperman kaže da procjenjuju kako bi mogli dovršiti igru do prvog kvartala 2020. godine. Čini se opet kao puno čekanja, ali treba uzeti u obzir da razvoj praktički kreće otpočetka. Dobra vijest u svemu tome je ta što System Shock sam po sebi nije dugačka igra pa strogo fokusiranje na izgrađivanje tih istih nivoa na Citadel stanici nebi smjelo oduzeti previše vremena. Hoće li u te nove dvije godine razvoja postojati opasnost da Nightdive Studios istopi još novčanih rezervi i dovede se u neugodnu poziciju? Navodno ne, jer izdavači sada pokazuju interes za razvojem igre koji je strogo fokusiran. Kompleksna i skupa igra jednostavno nije dolazila u obzir.
Novi demo u Unreal Engineu 4 kojeg je igrao PCgamer stiže u travnju na Kickstarter.